فرمانده سپاه ‌خوزستان سردار شاهوارپور

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در تشریح اقدامات صورت‌گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گفت: محل‌هایی را که کم‌آب یا بی‌آب بود شناسایی و تانکرهای آب را سریعاً به روستاها اعزام کردیم.

به گزارش مشرق، بسیاری از معضلات و مشکلات استان خوزستان، نشئت‌گرفته از مدیریت ناکارآمد و نبود عزم و اراده بر حل مسائل استان است که بارها توسط نمایندگان و مردم استان مورد انتقاد بوده است، اما در این بین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ظرفیت بسیج و نیروهای جهادی برخوردار است، در حل مسائل استان خوزستان در خط مقدم بوده  است‌که سیل سال ۹۸ و تنش آبی فعلی نمود واضح و عینی این مسئله بوده است.

بیشتر بخوانید:

پاسخی برای سوء مدیریت و کم کاری‌ها در خوزستان نداریم

چندی پس از شدت گرفتن تنش آبی در استان که باعث تلف شدن آبزیان و دام مردم شده بود و بی‌تفاوتی و یا سهل‌انگاری مدیران دولتی مورد انتقاد همگان قرار گرفت، باز سپاه خوزستان منتظر دستور یا کسب اجازه یا تأمین اعتبار نشد و خود با امکانات و تجهیزات خودش وارد عمل شد.

۱۹ تیرماه بود که فرمانده سپاه خوزستان با اعلام آبرسانی با تانکر به دام مردم روستایی و همچنین اجرای طرح آبرسانی به مردم روستای جفیر ۱ و ۲ از ورود جدی و تخصصی سپاه به موضوع تنش آبی خبر داده بود که نشان از عزم و اراده جدی در نیروهای جهادی در حل مسئله است.

‌فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در تشریح اقدامات صورت‌گرفته سپاه در خوزستان اظهار داشت:‌ محل‌هایی را که کم‌آب یا بی‌آب بود شناسایی و تانکرهای آب را سریعاً به روستاها اعزام کردیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه "۹۱ کیلومتر لوله برای ۸۷ روستا که بخشی در دشت‌آزادگان و بخشی در دیگر مناطقی مانند شادگان و ایذه هستند، تهیه کردیم که در حال احداث است"، افزود: همزمان با استفاده از تانکرها و لوله‌هایی که در حال تکمیل هستند تنش‌های آبی را به حداقل خواهیم رساند.

وی با ابراز اینکه آبرسانی در شهرستان‌های سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، شادگان، خرمشهر، آبادان و ۷۰ درصد آب اهواز با کمک طرح آبرسانی غدیر تأمین می‌شود، تصریح کرد: طرح آب‌رسانی روستاهای جفیر ۱ و ۲ به‌طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد تومان، ۱۹ تیر اعلام شد و ۲۴ تیر به اجرا در آمد که تماماً به‌دست نیروهای بسیج سازندگی سپاه خوزستان اجرایی شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 0
    تانکر ب چ دردشون میخوره آب دائمیشونو تامین کنید
    • افشین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 4
      چشم.منتظر مجوز شما بودند که لطف فرمودید و صادر کرديد. مگه طلبکاری .این وظیفه دولت هستکه انجام نداده.همین مردم خوزستان برای روحانی شعار میدادن با اینکه هوا نداریم اما هواتو داريم!!! حالا از ایشون مطالبه کنند نه کسانیکه وظيفشون چیز دیگه ای هست ولی بی منت اومدن و حتی با تانکر هم کمک میکنن. منکه بعنوان یک ایرانی دست این جهادگران عرضه محرومييت زدایی رو ميبوسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس