کد خبر 1250607
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
سوریه

فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه، تحریم‌ها علیه دمشق و مردم این کشور را به دلیل حمایت از دولت مشروع این کشور عنوان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه در مراسمی با عنوان پیگیری بازگشت آوارگان سوری که با حضور تعدادی از رؤسای هیئت‌های سیاسی و دیپلماتیک در سوریه برگزار شد، گفت: تحریم‌های همگانی علیه مردم سوریه باید پایان یابد؛ چون این تحریم‌ها تنها به این خاطر بر مردم سوریه اعمال شده که آن‌ها یک دولت مشروع را تأیید کردند.

فرستاده پوتین به سوریه همچنین با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در برابر سوریه خواستار لغو تحریم‌ها علیه دولت و مردم این کشور شد.

پیشتر نیز، میخائیل میزنتسیف رئیس مرکز هماهنگی امور بازگشت آوارگان روسی و سوری اعلام کرده بود که روسیه بیش از یک میلیارد دلار برای بازسازی شبکه‌های برق، صنعت و دیگر اهداف انسانی در سوریه اختصاص داده است.

این مقام روسی گفته بود که وزارتخانه‌های روسیه پروژه‌های مختلفی را در حوزه‌های آموزش و پزشکی، سرمایه گذاری منابع طبیعی، ساخت مسکن، تجارت، اقتصاد و همکاری‌های علمی-فنی کلید زده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 0
    فرستاده پوتین این حرف را نزد کی بزند؟ سوریه سالها است مستعمره روسیه است و ایران امر بر پوتین در سوریه است
  • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 0
    منظور عروسک خیمه شب بازی است( دستمال کاغذی مصرف شده روسیه)
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 1
    ایران اراده کرد داعش رفت ایران اراده کرد بشار اسد موند ایران اراده کرد یمن در مقابل عربستان ایستاد ایران هم وزنه سنگینی هست در خاورمیانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس