مقاومت

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که گروههای مقاومت فلسطین برای پایان بخشیدن به محاصره نوار غزه، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

به گزارش مشرق، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه پیام شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی داد.

خبرگزاری سما به نقل از سلمی گزارش داد، گروههای مقاومت فلسطین برای پایان بخشیدن به محاصره نوار غزه، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

وی گفت که حملات رژیم صهیونیستی، تلاش مذبوحانه‌ای برای ترمیم تصویر ارتش شکست خورده این رژیم پس از نبرد شمشیر قدس است.

این مسئول جهاد ادامه داد، رژیم صهیونیستی در تلاش است معادله جدیدی را تحمیل کند، ولی موفق نخواهد شد؛ زیرا مقاومت فلسطین در کمین جنایات این رژیم است.

سلمی هشدار داد که همه گزینه‌ها، پیش روی مقاومت فلسطین قرار دارد تا اجازه ندهد رژیم صهیونیستی معادلاتی را تحمیل کند که در پی نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد، مقاومت فلسطین پس از نبرد شمشیر قدس، معادله جدیدی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و یقینا، حرف آخر را مقاومت خواهد زد.

این در حالی است که مقام‌های فلسطینی روز گذشته گفتند که رژیم صهیونیستی  از ورود کامیون‌های سوخت اختصاص یافته به تنها نیروگاه غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» جلوگیری کرده است.

«رامی ابوالریش» از مقام‌های فلسطینی گفت که مقامات صهیونیستی دلیل این اقدام را روشن نکرده و هیچ توضیحی از سوی آن‌ها در این زمینه  داده نشده است

ماه گذشته، رژیم اسرائیل پس از تعلیق ۴۹ روزه و حمله نظامی به فلسطین در ماه مه، که در آن ۲۶۰ فلسطینی شهید و هزاران نفر زخمی شدند، اجازه ورود سوخت به نیروگاه برق غزه را داد.

طی مدتی که از پایان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد، سازمان ملل و برخی طرف‌های منطقه‌ای برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به کاهش محاصره غزه به منظور بازسازی ویرانه‌های جنگ تلاش‌هایی کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی درصدد است که کاهش محاصره غزه را با موضوع مبادله اسرا مرتبط کند اما مسئولان گروه‌های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که به دشمن باج نمی‌دهند و اسرای صهیونیست در برابر اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    4 0
    ناراحت نشید ولی از این حرفا زیاد میزنید و ارزش و اعتبار خودتون رو میارید پایین. عمل فقط عمل. جوری نشه که سال 2500 هجری شمسی بگیم اسراییل فردا رو نخواهد دید. حرف باد هواست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس