جهاد اسلامی

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی گفت که تروریسم رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن در راستای تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی و نظامی این رژیم در شمشیر قدس است.

به گزارش مشرق، «طارق سلمی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که نتایج نبرد شمشیر قدس، مایه افتخار و مباهات مردم این کشور است.

شبکه خبری المیادین به نقل از سلمی گزارش داد، آنچه در گزارشهای رسانه‌ای درباره شکست نظامی و امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان شمشیر قدس آمده، بیانگر موفقیت مقاومت و میزان آمادگی آن برای مقابله با تجاوزگری است.

وی تصریح کرد، این مسئله همچنین میزان آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزگری و توانمندیهای آن و درک طرحهای دشمن صهیونیستی را نشان داد.

این مسئول فلسطینی تصریح کرد، گزارشهای رسانه‌های اسرائیلی، بیانگر ناتوانی دشمنی صهیونیستی و محکومیت قاطع جنایات این رژیم علیه غیر نظامیان بی‌گناه است.

سلمی خاطر نشان کرد، هدف صهیونیستها از این جنایات علیه غیر نظامیان، پنهان کردن ناکامی و شکست و کسب پیروزی خیالی است.

وی خاطر نشان کرد، مقاومت با عملکرد و برنامه‌ریزی خوب و حمایت مردمی موفق شد این نتایج را در این نبرد به دست آورد؛ نبردی که باعث شد مقاومت مصمم‌تر از گذشته عمل کند.

سخنگوی رسانه‌ای جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد، تروریسم رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن که در قالب محاصره و جلوگیری از بازسازی نوار غزه خود را نشان داده است، در راستای تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی و نظامی این رژیم در شمشیر قدس، باجخواهی از ملت فلسطین و اعمال فشار به بستر مردمی مقاومت است.

در نوار غزه بیش از دو میلیون فلسطینی زندگی می‌کنند و به خاطر محاصره آن توسط رژیم صهیونیستی، با وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی و انسانی روبروست.

حملات اخیر رژیم صهیونیستی نیز باعث افزایش مشکلات نوار غزه شده است. شیوع گسترده کرونا، کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نیز مزید بر علت شده است.

رژیم صهیونیستی ۲۰ اردیبهشت ماه گذشته حملات خود به نوار غزه را از سر گرفت که در پی آن صدها خانه متعلق به مردم فلسطین و زیرساختهای این منطقه تخریب شد.

این تجاوز ۱۱ روز به طول انجامید که در پی آن ۲۵۴ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند. کما اینکه هزار و ۹۴۸ نفر زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    واقعا هم نشون داد!!!
  • رها IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    مقاومت برای عدالت یقینا پیروز خواهد شد ممکنست زمان آن طولانی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس