کد خبر 1250491
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
المپیک توکیو| گلایه شناگر ایران از کمبودها و مسابقه بدون مربی/ بالیسینی: به قولم عمل کردم

ملی‌پوش شنای ایران گفت: قول داده بودم که رکورد ورودی المپیک را ثبت کنم و در خود المپیک موفق شدم که به این رکورد برسم، اما اگر در مسابقات بیشتری شرکت کرده بودم رکوردم بهتر از این می‌شد.

به گزارش مشرق، متین بالسینی در مورد عملکرد خود در مسابقات شنای ۲۰۰ متر پروانه بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: توانستم به قولم عمل کنم و برای اولین بار ۲۰۰ متر پروانه را در بازی‌های المپیک زیر ۲ دقیقه شنا کنم. حد نصاب خیلی خوبی برای شنای ایران است. اکنون رکورد ملی چند کشور اروپایی از جمله سوئیس در شنای ۲۰۰ متر پروانه با ایران یکی شده است.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید  مربی‌ام همرام  نبود و نمی‌خواهم در مورد دلیل آن صحبت کنم و  وارد حاشیه شوم. مهم این است مربی‌ام با من نبود و تمام کارها را خودم انجام دادم که این موضوع خیلی اذیتم می‌کرد، اما ترجیح دادم که به آن فکر نکنم و بهانه تراشی نکنم و تمام تمرکزم روی مسابقه باشد. 

بالسینی با اشاره به عملکرد خود در مسابقات صربستان و مقایسه آن با نتیجه المپیک توکیو گفت: یک ماه پیش که در مسابقات صربستان شرکت کردم، رکوردم یک ثانیه بالاتر از این بود و همان جا اعلام کردم که اگر من یک مسابقه دیگر شرکت کنم، رکورد ورودی المپیک را ثبت می‌کنم و همان طور که دیدید من یک مسابقه دیگر شرکت کردم و توانستم رکورد ورودی المپیک را در خود المپیک توکیو ثبت کنم.

نماینده شنای ایران در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: در صربستان هم می‌توانستم این رکورد را ثبت کنم چون فاصله مسابقات صربستان تا بازی‌های المپیک سه تا چهار هفته است و در این فاصله از نظر علم تمرینی  نمی توانی بدنت را سریعتر و قوی‌تر کنی و فقط می‌توانی آن را نگه داری. بنابراین با توجه به شرایطی که داشتم می‌توانستم همان جا رکورد ورودی را ثبت کنم. اگر قبل از حضور در مسابقات صربستان در رقابت‌های بیشتری شرکت کرده بودم حتی در این صورت  ۱۰۰ درصد در المپیک رکورد یک دقیقه و ۵۸ ثانیه را به ثبت می‌رساندم با این حال خوشحالم که حرکت هم رو به جلو است. 

ملی‌پوش شنای ایران عنوان کرد: من این قول را می‌دهم که در بازی‌های آسیایی در چندین رشته فینالیست باشیم و شاید حتی  بتوانیم به مدال برسیم. برای المپیک پاریس هم قول می‌دهم که شنای ایران یک فینالیست داشته باشد امیدوارم که این عملکرد من و رکوردی که ثبت کردم باعث شود توجه و نگاه ها به سمت شناخت بیشتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس