رییس فدراسیون پزشکی: پیرجهان هنوز المپیک را از دست نداده است

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برخلاف تصور علاقه مندان به ورزش، «مهدی پیرجهان» هنوز المپیک را از دست نداده است.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوروزی در خصوص مثبت شدن تست سوم کرونای مهدی پیرجهان دونده چهارصدمتر کشورمان پیش از اعزام به المپیک توکیو گفت: این ورزشکار سه بار تست کرونا داده است که دو بار اول منفی و بار آخر جواب تستش مثبت شده است.

وی در خصوص اینکه آیا این ورزشکار هیچ شانسی برای حضور در المپیک ندارد، اظهار داشت: اینگونه نیست و اگر تست او منفی شود سریعا به مسابقات اعزام خواهد شد و این ورزشکار هنوز برای حضور در المپیک فرصت دارد.

در حالی که دوومیدانی کاران ایرانی برای شرکت در المپیک توکیو شب گذشته ایران را به مقصد ژاپن ترک کردند، غیبت یک ورزشکار ایرانی در این جمع به چشم خورد.

مهدی پیرجهان دونده کشورمان در آستانه اعزام با تست کرونای مثبت مواجه شد و به همین خاطر از همراهی سایر دوومیدانی کاران المپیکی ایران باز ماند.

احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی نمایندگان دوومیدانی ایران در المپیک توکیو هستند.

این در حالی است که در دو روز آینده قرار است باز هم از پیرجهان تست گرفته شود و در صورت منفی شدن تست، شاید وی شانس اعزام به توکیو را داشته باشد.

کاروان ایران با ۶۶ ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد و تا کنون موفق به کسب یک مدال طلا شده است. مدال طلای ایران در این دوره از بازی‌ها توسط «جواد فروغی» در رشته تیراندازی به دست آمده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس