کد خبر 1250473
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

لوازم خانگی در دنیای امروز بسیار متنوع شده­­اند و هر کدام از این وسایل, نکات و موارد نگه­داری خاصی دارند.  برای مثال نکات نگه­داریی خوردکن و آب میوه گیری با نکات نگه داری از یخچال کاملا متفاوت است اما یک سری نکات کلی وجود دارند که برای تمام لوازم خانگی صدق می­کنند. گاهی اوقات با رعایت یک سری نکات ساده می­توانیم از لوازم خانگی خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم و طول عمر آن را افزایش دهیم. این کار باعث می­شود دیرتر نیاز داشته باشیم لوازم برقی خود را تعویض کنیم. همچنین با مراقبت صحیح از لوازم خانگی برقی, موجب می­شود کم­تر نیاز به تعمیرکار و یا تعویض قطعه داشته باشیم. تعمیرکاران با تجربه و دلسوز مدرن تکنیک , همواره مشاوره­ها و توصیه­های خوبی برای مشتریان و دارندگان لوازم خانگی دارند که باعث می­شود بتوانند طول عمر لوازم خانگی خود را افزایش دهند و از بروز خطا و مشلات بیش­تر جلوگیری می­کند.

توصیه‌ی ما برای افزایش طول عمر لوازم خانگی

بهترین کار این است قبل از استفاده از لوازم خانگی برقی خود, حتما دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنیم. با مطالعه­ی دفترچه راهنما می­توانید نحوه کار با دستگاه به صورت اصولی و چگونگی کارکرد آن را متوجه شوید.

همچنین اگر خطا یا اروری بر روی صفحه نمایش وسیله برقی نمایان شد؛ دلایل پیدایش این خطا را می­توانید در دفترچه راهنما پیدا کنید و تا جای امکان مشکلات موجود را خودتان حل و فصل کنید.

یکی دیگر از دلایل خرابی لوازم خانگی برقی, بروز نوسانات برق است. کاهش ناگهانی یا افزایش یک دفعه­ای ولتاژ برق  می­تواند مشکلات جدی برای لوازم خانگی ایجاد کند. بنابراین بهترین پیشنهاد این است که حتما از محافظ برق استفاده کنید. راه دیگر برای حل این مشکل, استفاده از ترانس محافظ و اتوماتیک در ورودی برق به خانه است.

تمیزکردن مداوم لوازم برقی به افزایش طول عمر آن دستگاه کمک می­کند. برای مثال سعی کنید کیسه جاروبرقی را زود به زود خالی کنید زیرا کیسه جاروبرقی که بیش از حد پر باشد؛ به موتور جاروبرقی فشار زیادی وارد وارد می­کند.

از جمله موارد مهم برای افزایش طول عمر لوازم خانگی, آن است که از آن­ها برای انجام کارهای تجاری و سنگین استفاده نکنید. دستگاه آب­ میوه­گیری, یخچال­ها, مخلوط کن و... که در خانه دارید برای استفاده در رستوران, شیرینی فروشی و دیگر شغل­ها مناسب نیست. برای اماکن عمومی و تولید انبوه مواد غذایی مناسب, باید از دستگاه­ها و لوازم برقی تجاری استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که حتما در بازه­های زمانی متفاوت از وسیله­ی برقی خود استفاده کنیم و پشت سر هم از آن کار نکشیم. برای مثال اگر از جارو برقی برای تمیز کردن یک اتاق استفاده کردید؛ دو سه دقیقه صبر کرده و مجددا جارو کشی اتاق­های دیگر را شروع کنید. یا اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید؛ اگر می­خواهید در همان روز دوباره از آن استفاده کنید؛ باید دو ساعتی صبر کنید.

سیم ارت, سیم اتصال به زمین است که از بروز برق گرفتگی جلوگیری می­کند. سیم ارت علاوه بر نجات جان انسان­ها, بار اضافی را به زمین منتقل می­کند و با این کار هم ایمنی افراد تامین می­شود و هم طول عمر لوازم خانگی افزایش پیدا می­کند.

در بازار قطعات موجود برای لوازم خانگی زیادی وجود دارند و دلیل این تنوع در این است که نحوه­ی طراحی و تولید هر وسیله­ برقی, در هر برندی متفاوت است و نقشه و سیم­کشی هر وسیله نیز متفاوت است. اگر وسیله­ی شما دچار خرابی شد و احتیاج به تعمیرکار داشتید؛ تا جای امکان از جای معتبر و نمایندگی­های مجاز برند , قطعات را تهیه کنید تا مشکلی برای لوازم خانگی پیش نیاید.

به صدا و گرم بودن بدنه­­ی لوازم خانگی کاملا دقت کنید. اگر صدای لوازم خانگی برقی بیش از حد معمول بود و یا بدنه­ی دستگاه خیلی گرم بود؛ حتما باید با تعمیرکار تماس گرفت تا از بروز مشکلات جدی­تر جلوگیری شود.

وسایلی مانند ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی, یخچال و دیگر وسایل خانگی باید حتما تراز شوند. زیرا تراز بودن مسئله­ی بسیار مهمی است و طول عمر وسیله­ی برقی را افزایش می­دهد.

تعمیر انواع لوازم خانگی توسط تعمیرکاران متخصص

از آن­جایی که لوازم خانگی جدید به وسیله­ی تکنولوژی­های به روز و فناوری­های نوین, طراحی و تولید شده­اند؛ برای تعمیر لوازم خانگی هم به فردی مسلط به فناوری­ها و علم مهندسی روز نیاز است تا بتواند سریع­تر عیب و ایرادات لوازم خانگی را پیدا کرده و برای رفع مشکل و تعمیر لوازم خانگی مشکلی نداشته باشد. تعمیرکاران تخصصی لوازم خانگی شرکت مدرن تکنیک, برای تعمیر لوازم خانگی تمام برندهای خارجی و برندهای داخلی, آموزش­های فنی لازم را گذرانده­اند و مدارک تخصصی در زمینه­­ی تعمیر لوازم خانگی دارند.

از جمله خدماتی که در شرکت مدرن تکنیک ارائه می­شود این است که سرویس کردن انواع لوازم خانه, بررسی و معانیه دوره­ای لوازم خانگی هم توسط کارشناسان باتجربه مدرن تکنیک انجام می­شود. این کار باعث می­شود تعمیرکاران, معاینه و بررسی تخصصی را برای لوازم خانگی شما انجام دهند تا با این کار اگر نقص کوچکی در آن وجود داشت؛ خیلی سریع آن را رفع کنند و از بروز مشکلات و خرابی بیش­تر جلوگیری می­کنند.

تعمیرکاران متخصص ما از مهات کافی برخوردارند و می­توانند در سریع­ترین زمان ممکن خطا و ایراد اصلی لوازم خانگی را پیدا کنند و برای رفع خطا اقدامات لازم را انجام دهند و تعمیر لوازم خانگی را در سریع­ترین زمان ممکن آغاز می­کنند. از آن­جایی که شرکت مدرن تکنیک به کیفیت خدمات و مهارت­های تعمیرکاران تخصصی خود اعتماد کامل دارد؛ تمام خدمات ارائه شده توسط ما گارانتی می­شود تا خیال شما هم از این بابت راحت باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس