کد خبر 1250418
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کوبیاک افت کرده مجبور است حاشیه درست کند/ کسانی عبادی پور را نقد می‌کنند از والیبال چیزی نمی‌دانند/ معروف درست زمانی که انتظار ندارید همه را متحیر می‌کند

ظریف معتقد است آلکنو شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است و همین موضوع باعث موفقیت تیم ملی خواهد شد.

به گزارش مشرق، فرهاد ظریف بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکرد  این تیم در برابر لهستان و ونزوئلا در مسابقات المپیک گفت: در بازی با لهستان بازیکنان کم ترجبه ما در ست اول کمی تحت تاثیر حضور در المپیک و مسابقات بودند برای همین نتوانستند توانایی های خود را به خوبی نشان دهند. از ست دوم نیز به خوبی خودشان را با شرایط بازی وفق دادند و لهستان را به خوبی تحت فشار قرار دادند و تا لحظه آخر جنگیدن و این تیم را شکست دادند من خودم فکر نمی کردم بتوانیم لهستان را شکست دهیم اما خدا را شکر با همت بازیکنان این اتفاق رخ داد. در بازی با ونزوئلا نیز تیم عملکرد خوب خود را همچون بازی با لهستان ادامه داد و به یک پیروزی ارزشمند در این بازی رسید.

وی در خصوص عملکرد میلاد عبادی پور با توجه به انتقاداتی که به وی می‌شد گفت:‌  باید دید کسانی که به میلاد انتقاد می کنند چه مشکل شخصی با وی و والیبال ایران دارند. من این افراد را جز مردم و افرادی که به والیبال علاقه دارند حساب نمی‌کنم. میلاد نیز دقیقا همین کار را کرد و به آنها پاسخی نداد و روی تمرینات خود تمرکز کرد و با عملکردش خود را به همه ثابت کرد و این حداقل انتظاری است که از یک بازیکن حرفه ای می‌رود. به نظر او یکی از بهترین بازی خود را برای تیم ملی در برابر لهستان انجام داد.

لیبرو سابق تیم ملی در مورد عملکرد مرندی نیز بیان کرد: من  حس می‌کردم حضور یک دریافت کننده با تجربه مثل مرندی که در المپیک قبلی هم بازی کرده است در این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند که خدا را شکر وی به اردویی تیم ملی دعوت شد و جواب اعتماد مربیان را داد. او در کنار میلاد بازی های استثنایی را داشتند و با دریافت های خود برتری را برای ما در این دو بازی اخیر رقم زدند.

ظریف در خصوص عملکرد متفاوت تیم ملی در مسابقات المپیک نسبت به لیگ ملت ها اظهار داشت:‌ سطح این دو رویداد نسبت به یکدیگر کاملا متفاوت است از طرفی آلکنو در لیگ ملت ها شناخت کمتری نسبت به بازیکنان داشت و حالا مخصوصا از لحاظ روانی شناخت خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کرده است. هم بازیکنان هم مربی در یک حس متقابل می دانستند که از یکدیگر چه می‌خواهند و این به نظر من برگ برنده ما است و به خوبی این موضوع را در این دو بازی دیده‌ایم.

ظریف در خصوص عملکرد آلکنو در تیم ملی اذعان داشت: وقتی مربی شناخت خوبی از بازیکنان خود داشته باشد مسلما برخورد مناسب و متفاوتی با آنها خواهد داشت. شما نوع صحبت های او در لیگ ملت ها و المپیک را مقایسه کنید. مطمئنا شناخت ایشان از فرهنگ ما و بازیکنان به خوبی می تواند وی را در ادامه راه کمک کند و همین موضوع باعث موفقیت تیم ملی نیز می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مورد عملکرد سعید معروف و نقش او نیز گفت: سعید بازیکن لحظه های غیرقابل پیش بینی است. درست زمانی که کسی حتی فکرش را هم نمی‌کند کاری را می‌کند که همه حیرت می‌کنند. او همیشه این توانایی و اعتماد به نفس را داشته و در حساس ترین لحظات به داد تیم ملی رسیده است.

ظریف درباره صحبت های کوبیاک کاپیتان لهستان پیش از بازی با ایران بیان کرد: به نظرم کوبیاک از نظر فنی بسیار افت کرده است و فقط دارد حرف می‌زند تا  تیم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما خدا را شکر بازیکنان ما به قدری توانمند هستند که به این مسائل اهمیتی نمی‌دهند و نشنیده می‌گیرند.

وی در پایان در خصوص پیش بینی خود را نتیجه گیری تیم ملی در المپیک گفت: ما بازی به بازی باید پیش برویم دو برد ارزشمند کسب کردیم اما بازیکنان باید آنها را فراموش کنند و باید برای بازی با کانادا خود را آماده کنند. مطمئن هستم با توجه به عملکرد بازیکنان در این دو بازی اتفاقات خوبی برای ما در المپیک رقم خواهد خورد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 8
    ام هرچه ظریف توی این کشور گرم خدائیش همشون بفکر کشورشون هستند.چه جواد باشه چه فرهاد .
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      9 2
      آره جواد ظریف که با اون دسته گلش و بدبخت کردن مردم خیلی به فکر مردم هست.مثل اینکه پراید صد میلیونی و تورم ۵۰ درصدی حال داده؟؟میخوای بازم جوادو بیارم دولت بعد که دیگه نسل ایران منقرض بشه؟؟
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    12 0
    فکر کردم وزیر خارجه رو میگی خخخخ
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    ظریف خودش خدای حاشیست
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    5 0
    فرهاد ظریف لیبرو سابق تیم ملی والیبال در مورد عملکرد مرندی رقیبش با بیان خودمرام پهلوانی وتفکر واخلاق حرفه ای خودرا نشان دادآفرین برفرهادوخسته نباشید به مرندی عزیز وتمامی اعضای تیم "من حس می‌کردم حضور یک دریافت کننده با تجربه مثل مرندی که در المپیک قبلی هم بازی کرده است در این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند که خدا را شکر وی به اردویی تیم ملی دعوت شد و جواب اعتماد مربیان را داد. او در کنار میلاد بازی های استثنایی را داشتند و با دریافت های خود برتری را برای ما در این دو بازی اخیر رقم زدند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    اگه بدونین مردم با چه عشقی میشینین پای والیبال واقعا هیجان به خصوصی داره و این علاقه رو همین بازیکنان ایجاد کردند.اقای ظریف و میلاد هم جزو بهترینها بودن. اگه تیم از اول بد بود انتقادی هم نمیشد. لیگ ملتها رو گذاشتیم پای استراتژی تیم. به امید موفقیت روز افزون تیم
  • طاهر IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    سلام برفرهادعزیز،فرهادجان بنده حدود۵۰سال والیبال بازی کردم وعاشق بازیکنان والیبالیست بوده وهستم،اماعزیز،میلاددراینکه بازیکن بزرگی هست شکی نیس،ولیدعملکردش درلیگ جهانی امسال وگاه درادوارقبل درحدانتظارنبود،ازچهره اوبیشترانرڗی منفی میباریدوگاه بسیارپوئن مفت میداد،امادربازی اول لیگ ودربازی برابرلهستاندکه بردیم اونقدباروحیه ظاهرشدکه ازاوتست دوپینگ گرفتن،انتظارم ازهمه بازیکنان نهدتنهامیلادایندهست درمیدان همیشه شادباشندوشاهدقیافهدهای مایوس اوناروشاهدنباشیم وبهم روحیهدبدن،زنده بادوالیبالیستهای خوب کشورمان،فدات
  • تارا IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 1
    اگر همین انتقادها نبود عبادی‌پور نمی‌توانست این خوبی کار کند انتقاد است که انسان را به تحریک و تحرک وامی دارد
    • خسرو US ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      آره، ا گه ، انتقاد نباشه هر تیمی برا خودش ابر تیم می ساحت ، باید انتقاد در کناره بازیکنان باشه که ت تأثیر به سزای داره ، و بدونه ک هنوز هم کم داره ، پر بنا براين ، انتقاد خوبه ولی، با دلیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس