کد خبر 1250132
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
نظامیان صهیونیست 500 بز از چوپان لبنانی دزدیدند - کراپ‌شده

رسانه‌ها از اقدام نظامیان رژیم صهیونیست در ربودن ۵۰۰ راس بز یک چوپان لبنانی و انتقال این دام‌ها به اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی روز یکشنبه خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی ۵۰۰ راس بز را از داخل لبنان به سرقت برد و به داخل اراضی اشغالی انتقال داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ملی رسانه در لبنان، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از آنکه به سوی یک چوپان در غرب السماقة، در کفر شوبا شلیک کردند، ۵۰۰ راس بز وی را ربوده و به داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.

چندی پیش نیز نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام برگزاری جشن بیست و یکمین سالگرد خروج از جنوب لبنان، با گلوله‌های اشک آور به طرفداران حزب الله در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حمله کردند.

بر اساس گزارش‌ها، طرفداران حزب الله به مناسبت بیست و یکمین سالگرد خروج اسرائیل از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ در امتداد مرز جمع شدند. شمار بسیاری از مردم با پرچم‌های فلسطین و حزب الله با صدها وسیله نقلیه وارد منطقه شدند و نظامیان رژیم صهیونیستی نیز سعی کردند با شلیک گلوله‌های اشک‌آور این تجمع را متفرق کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 3
    چند راس صهیونیست دزد ۵۰۰ راس بز دزدیدند .کل مناطق فلسطینیان و سرزمین آنها را دزدیدند حالا ۵۰۰ تا بز هم روش دزدیدند. سالهاست میلیاردها متر مکعب آبهای زیر زمینی فلسطینیان را با زدن چاه عمیق نزدیک دیوار جهنم زده اند و شبانه روز آنرا تخلیه میکنند. شاید بیش از ۲۵۰۰ سال طول بکشد تا آبهای دزدیده شده زیر زمینی جایگزین شوند.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 2
    خدا لعنتشون کنه دزدها رو مال حرام وفا نمیکنه قطعا تاوانشو از خودشون و خانوادشون میدن
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 0
    وقتی آمریکا بر خلاف تمام قوانین بین الملل . در سوریه رسما نفت و غلات مردم را بغارت میبرد . اسرائیل نیز اینگونه مال مردم خوری و دزدی میکند
  • DE ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    حق شونه برای این دزدی ها و نامردی ها با موشک بزنن تو ملاجشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس