کد خبر 1249989
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
فوتبال

در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰، آرژانتین و فرانسه از سد رقبای خود گذشتند و به اولین پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش مشرق، هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (یکشنبه) با انجام چهار بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدارها برزیل متوقف شد و آرژانتین و فرانسه به سختی از سد رقبای خود گذشتند.

تیم فوتبال فرانسه در گروه اول با نتیجه پرگل چهار بر سه آفریقای جنوبی را شکست داد. آندره پیر ژینیاک ستاره میدان بود و هت‌تریک کرد. تژی ساوانیر نیز در دقیقه ۹۲ زننده گل برتری تیمش بود. در این مسابقه آفریقای جنوبی سه بار پیش افتاد اما در نهایت شکست خورد. فرانسه با این پیروزی سه امتیازی شد و به اولین برد خود دست پیدا کرد. آفریقای جنوبی هم با صفر امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

در گروه دوم تیم فوتبال نیوزلند با نتیجه سه بر ۲ مقابل هندوراس شکست را پذیرا شد تا هر ۲ تیم سه امتیازی شوند. در حال حاضر هندوراس در رده دوم قرار گرفت و نیوزلند به رده سوم سقوط کرد. نیوزلند تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود پیش بود اما خوان کارلوس و ریواس در دقایق ۷۸ و ۸۷ برای هندوراس موفق به گلزنی شدند.

در گروه سوم آرژانتین با گل فاکوندو مدینا در دقیقه ۵۲ از سد مصر عبور کرد و به اولین پیروزی خود دست پیدا کرد. مصر نیز با این باخت یک امتیازی باقی ماند و در قعر جدول رده بندی جای گرفت. استرالیا و اسپانیا دیگر تیم‌های این گروه هستند که به ترتیب سه و یک امتیاز دارند.

در گروه چهارم هم جدال جنجالی برزیل و ساحل عاج برنده نداشت و با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. داگلاس لوئیز در دقیقه ۱۴ از برزیل و کواسی ابوئه در دقیقه ۷۹ از ساحل عاج از زمین مسابقه اخراج شدند. برزیل حالا با تفاضل گل بهتر نسبت به ساحل عاج با چهار امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند و نماینده آفریقا هم در رده دوم جایگاهش را تثبیت کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس