کد خبر 1249864
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
حدادی: مصدومیتم خاص است و قابل عمل نیست/ بازی را بد شروع کردیم

ستاره بسکتبال ایران گفت: من خودم بسیار هیجان دارم که می‌خواهیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی کنیم.

به گزارش مشرق، حامد حدادی پس از اولین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو ظهار داشت: متاسفانه ابتدا بازی را بد شروع و در حمله و دفاع عجولانه بازی کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم، اما عملکردمان در کوارتر سوم بهتر و در کواتر چهارم عالی شد. با تغییر سیسم دفاعی و زوم بازی کردن، بازیکنان تیم جمهوری چک یک مقدار شوکه شدند و نمی‌دانستند باید چه کنند. می‌توانستیم چندتا ضد حمله بزنیم و به بازی برگردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم، اختلافمان بسیار کم شده بود. این مسابقه تجربه خوبی برای ما و بازیکنان جوان تیم بود، به نظر من اگر قبل از این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
ستاره بسکتبال ایران افزود: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود و بازی ندیده بود، اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد. خود من در نیمه اول بدنم خواب بود، با خوردن چند تنه شوکه شدم. در حال حاضر مصدومیتی که داشتم کاملا برطرف نشده و با قرص مسکن بازی می‌کنم. آسیب دیدگی من بسیار خاص است و نمی‌شود عمل کرد و فقط باید روند درمانی‌ام را ادامه دهم.
سنتر تیم ملی بسکتبال خاطرنشان  کرد: اگر پیش از مسابقات المپیک بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می توانستیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی بهتری انجام دهیم. ما سعی می‌کنیم در این دو دیدار تا دقیقه آخر بجنگیم و تفاوتی ندارد روند بازی به چه شکل باشد. من خودم بسیار هیجان دارم که می‌خواهیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی کنیم. آمریکا و فرانسه دو تا از بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش را خود نشان دهیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس