کد خبر 1249759
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
چهار نکته از حضور کریمی در تراکتور/ تبریز نزدیک به سهمیه آسیا

مربی باتجربه فوتبال ایران پس از بازگشت دوباره به لیگ برتر، عملکرد خوبی داشت و توانست تراکتور را در آستانه کسب سهمیه آسیا قرار دهد.

به گزارش مشرق، پس از کنار رفتن رسول خطیبی از هدایت تیم تراکتور، فیروز کریمی مشاور فنی سرخ پوشان جای او را گرفت و تا امروز این مربی کهنه کار ۴ بار در نقش سرمربی روی نیمکت این تیم نشسته است.

فیروز کریمی کمتر از یک ماه پیش (۷ تیر) به عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان انتخاب شد و ۲ روز پس از آن در دیداری خانگی هدایت این تیم را مقابل ذوب آهن در دیداری حساس بر عهده گرفت که توانست میهمانش را با یک گل شکست دهد و کارش را با سرخ پوشان با پیروزی آغاز کند. این بازی در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد.

کریمی سپس در هفته بیست و ششم به مصاف استقلال رفت و در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت، شکست خفیف ۲ بر یک را مقابل استقلال پذیرفت؛ که این تنها شکست وی با تراکتور در این مقطع است.

بیشتر بخوانید:

مجبوریم جلوی پرسپولیس تغییر شکل بدهیم

کریمی سپس در دو بازی پی در پی گل گهر و آلومینیوم را در تبریز و اراک با نتایج یک بر صفر و ۳ بر یک شکست داد تا با کسب ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز، تیمش را به رده چهارم رسانده و حالا امیدوار به کسب سهمیه آسیا (در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی) باشد.

چهار نکته از تراکتور در چهار دیداری که با هدایت فیروز کریمی به میدان رفته و می توان به آن اشاره داشت به شرح زیر است؛

۱- چهار بار به میدان رفته‌اند که حاصل آن سه پیروزی و یک شکست بوده است.

۲- در هیچیک از بازی‌های خانگی شان گل نخورده‌اند.

۳- در همه بازی‌های خود موفق به گلزنی شده‌اند.

۴- تنها تیمی بودند که در ۸ هفته اخیر توانسته‌اند به استقلال گل بزنند.

سرخ پوشان تبریز با نتایج خوبی که با کریمی گرفته‌اند توانستند در جدول رده بندی از گل گهر، فولاد و سایر تیم های مدعی فاصله گرفته و امروز پس از پرسپولیس، سپاهان و استقلال در رده چهارم قرار داشته باشند. رده چهارمی که البته حفظ آن مستلزم کسب نتایج لازم در دو بازی پیش رو است؛ چرا که گل گهر و فولاد به کمین جایگاه چهارمی این تیم نشسته اند تا در صورت لغزش آنها شانس خود را برای رسیدن به سهمیه آسیا آزمایش کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس