کد خبر 1248591
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
نیاز ضروری به برخورد با بازیکنان و مربیان «هتاک» و «هنجارشکن»

رفتار نامتعارف و غیراخلاقی برخی بازیکنان و مربیان لیگ برتری در هفته های اخیر وضعیت فرهنگی فوتبال را قرمزتر از قبل کرده و اگر مسئولان انضباطی ورود نکنند احتمال اتفاقات بدتر هم وجود دارد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر خالی از حاشیه نبود تا روزهای پایانی این فصل از مسابقات، جنجالی‌تر از قبل در جریان باشد.

در حالی که در ماه‌های اخیر که مربوط به این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، فیلم‌های مختلفی از برخی از چهره‌های مطرح اعم از بازیکن و مربی که در داخل و خارج از فضای فوتبال از الفاظ رکیک استفاده کردند منتشر شد و محرومیت‌ها جرائمی هم برای برخی از این افراد صادر شد، اما این رفتار همچنان در بین شاغلین در لیگ برتر ادامه دارد و به نظر می‌رسد استفاده از الفاظ رکیک تبدیل به یک اپیدمی شده باشد.

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز شاهد چنین رفتاری از برخی از بازیکنان و مربیان بودیم. از اراک گرفته که درگیری لفظی کنار زمین بین منصوریان و فیروز کریمی که تصاویر آن ضبط و پخش شد و یکسری الفاظ رکیک که زیبنده فوتبال نیست شنیده شد تا تبریز که حامد لک سنگربان پرسپولیس با الفاظی رکیک که تصاویر آن منتشر شد توپ جمع کنی نوجوان را تهدید کرد.

در این میان نقش کمیته‌های انضباطی و اخلاق که در برخی مواقع تصمیماتی قاطع با خاطیان گرفته؛ و البته دیده شده در برخی موارد هم با افراد مماشات کرده، در بازگشت نظم و ادب به فوتبال و کمک به سلامت اخلاقی در این رشته پر طرفدار که اگر نگوییم همه، حداقل بخش بزرگی از شاغلان در آن الگوهای جوانان و نوجوانان هستند بیشتر عیان می‌شود و انتظار می‌رود این کمیته‌ها با اهرم‌هایی که در اختیار دارند از ترویج این نوع رفتار جلوگیری نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    3 1
    اول با فکری برخورد کنید یادمون نرفته تو بازی با فولاد چه بیانات گهر باری داشت نویسنده این مقاله که اصلا معلوم نیست طرفدار تیم کیسه پوش هستی؟؟!! ننگ بر تو عدالت کجا بود وقتی فکری فحش خواهر و مادر داد
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    اگه حامد لک تو اروپا بودعلاوه بر محرومیت زندان را نیز تجربه می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس