کد خبر 1249737
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
المپیک توکیو| خوش‌خبر: بازی با لهستان باید فراموش شود/ چند سالی بود که تیم بزرگی نبرده بودیم

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: پیروزی مقابل لهستان را باید فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر درمورد پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان در نخستین مسابقه المپیک توکیو اظهار داشت: ما در شروع راه هستیم. مسیر سخت و طولانی برای رسیدن به هدف خود در پیش داریم. خوشحالی ما از پیروزی مقابل لهستان تمام شد و باید به سمتی برویم که کم‌کم این برد را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: هرچند که بازی حساسی را بردیم و مدت‌ها بود که منتظر این لحظه بودیم، اما نباید در باد این پیروزی بخوابیم. پیروزی نوستالژیکی کسب کردیم، اما از حالا فقط به تیم ونزوئلا و بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم. چند سالی بود که تیم بزرگ نبرده بودیم و به این نتیجه نیاز داشتیم. حالا اعتماد به نفس همه بالا رفته، اما این موضوع نباید مخرب باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص مشکوک بودنش به کرونا و عدم همراهی تیم ملی در جریان بازی روز گذشته، تصریح کرد: زمانی که از هواپیما خارج شدیم از ما تست گرفته شد، اما با تاخیر اعلام کردند که تست یک نفر در آن پرواز مثبت شده و تمام نفرات نزدیک به وی هم مشکوک هستند. تا روز گذشته ۶ بار تست داده بودیم و تمام دفعات جواب آن منفی بود.

خوش‌خبر گفت: به هر حال قانون در ژاپن اینگونه است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. فعلاً صبر می‌کنیم تا این روند طی شود؛ حتی اگر این قانون به صورت جدی بخواهد برای ما اجرا شود هم مدت آن ۱۰ روز است که ما ۷ روز آن را سپری کرده‌ایم. ضمن اینکه مسئولان در حال رایزنی هستند تا این موضوع که شامل نماینده سایر کشورها هم می‌شود، زودتر به اتمام برسد.

وی در پاسخ به این سوال که در غیاب شما چه کسی وظایف سرپرستی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: کار خاصی در سالن مسابقه وجود ندارد که نفرات دیگر نتوانند انجام دهند. خباز، تندروان و سایر نفرات تیم ملی با کمک هم شرایط را فراهم کردند. ضمن اینکه اردیبهشت از کمیته ملی المپیک هم در بازی روز گذشته تیم ملی را همراهی کرد. این اتفاق موجب شد تا متوجه شویم که سرپرست نقش جدی و مهمی در تیم ندارد (با خنده).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 4
    اسکول مگر این بردهایی که داشتیم همه تیم های بزرگ نبودند کدوم احمقی تو را سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس