الحجرف

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد که امنیت منطقه خلیج فارس برای امنیت کل جهان مهم است.

به گزارش مشرق، نایف الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت که کشورهای عضو این شورا به حمایت از منافع و تحقق طرح‌های خود جهت دستیابی به آینده بهتر برای ملت‌های خود و کل منطقه ادامه خواهند داد.

الحجرف روز جمعه(دیروز) در یازدهمین دور همایش خلیج فارس که به همت مرکز پژوهش‌های الخلیج و دانشگاه کمبریج انگلیس به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از درس‌هایی که می‌توان از همه‌گیری ویروس کرونا آموخت این است که همکاری و همبستگی تنها راه مقابله با چالش‌هاست و هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد».

الحجرف تصریح کرد که شورای همکاری خلیج فارس در طول چهار دهه فعالیت خود، مشارکت موثر در مقابله با پدیده تروریسم داشته است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس برای امنیت کل جهان واقعا مهم است، گفت که وضعیت عراق، سوریه، لبنان و یمن تهدیدی برای امنیت خلیج فارس است.

او تأکید کرد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به حمایت از منافع خود و تحقق طرح‌های آن برای دستیابی به آینده بهتر برای ملت‌های خود و کل منطقه ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    از ترس واسترس سربازان غیرتمند ایرانی و افزایش روزافزون قدرتشان لرزه بر اندامش افتاده و به اراجیف گویی برای دخالت خارجیان و حضور مستبدانه آنها دم می جنباند
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    حالا که فهمیدید به پرچم ایران تمام قد و ایستاده احترام بگذارید و زر زر در مورد جزایر ایران و ادعای مالکیت و خلیج ع.ر.ب.ی و از این جفنگیات را تمام کنید. چرا که این ماییم که خلیج همیشه فارس را امن نگه داشته ایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس