کد خبر 1249448
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
شه بخش

سرمربی تیم‌ملی بوکس کشورمان گفت: مصدومیت شه‌بخش جدی نیست و به مبارزه روز چهارشنبه خواهد رسید.

به گزارش مشرق، علیرضا استکی، سرمربی تیم‌ملی بوکس ایران بعد از پیروزی دانیال شه‌بخش مقابل قهرمان آفریقا اظهار داشت: حریف دانیال خیلی قدر بود، اما بوکسور کشورمان روی رینگ خیلی خوب و با فکر مبارزه کرد. خوشبختانه توانست مقتدرانه هم در سه راند قهرمان آفریقا را شکست دهد.

وی افزود: خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم چون که قبلاً با حریف مراکشی مبارزه کرده بود و شناخت کافی از این حریف داشتیم. دانیال هوش بالایی دارد و این قضیه کمک کرد تا بهتر از محمد ماهوت مبارزه کند. ماهوت چون توان مقابله با شه‌بخش را نداشت در فکر آسیب زدن بود.

استکی در مورد گارد خاص شه‌بخش گفت: دانیال راحت‌تر با گارد پایین مبارزه می‌کند. دارای انعطاف بدنی بالایی است و خیلی خوب حرکات جابه‌جایی را انجام می‌دهد. در واقع دانیال راحت اسیر مشت‌های حریف نمی‌شود که از حسن‌های مبارزه‌ای اوست.
سرمربی تیم‌ملی در مورد آسیب‌دیدگی شه‌بخش گفت: متاسفانه در راند سوم مصدوم شد و پیشانی‌اش شکاف عمیقی برداشت، اما جای نگرانی نیست و به مبارزه روز چهارشنبه خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تصریح کرد: متاسفانه با تغییر مسابقه از دوشنبه به روز شنبه دانیال مجبور به کم کردن دو و نیم کیلو وزن شد که این کم کردن وزن تا حدودی در مبارزه امروز او تاثیر داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس