کد خبر 1249191
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در جزیره کیش

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فلسفه وجودی بسیج، از حضور تمام قد بسیج در خط مقدم واکسیناسیون عمومی خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی، با اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای این طرح را فلسفه وجودی بسیج برشمرد و گفت: گره‌گشایی و نقش آفرینی در زندگی مردم از جمله مأموریت‌های ذاتی این سازمان است.

بیشتر بخوانید:

حریرچی: عمده مرگ در پیک پنجم کرونا مربوط به افراد غیر واکسینه است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین حضور در چالش‌ها و بحران‌ها در کشور را جزئی از این رسالت انقلابی دانست و اضافه کرد: تا کنون در صحنه‌های مختلف تمام قد جهت حل این بحران‌ها و مشکلات وارد عمل شده است.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه ساختار دفاعی، امنیتی از مؤلفه‌های بارز بسیج است، بر حضور موفق بسیج در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا تأکید کرد و افزود: بسیج در کنار کادر درمان در محورهای کمک مؤمنانه، ضدعفونی معابر و... خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ورود تمام قد سازمان بسیج در بحث واکسیناسیون عمومی، از ورود همه ظرفیت بسیج در ارائه خدمات واکسیناسیون به ملت بزرگ ایران خبر داد و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در راستای کمک به وزارت بهداشت وارد این صحنه شده است.

وی اظهار داشت: سایر بسیج اقشار هم به موازات ظرفیت خود در قالب طرح شهید سلیمانی وارد عمل شده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 1
    واکسنتون هم که حال به هم زنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس