کد خبر 1193535
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
رهبر انقلاب نمایه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر انقلاب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بسیجیان در امر کمک‌های مومنانه نقل به مضمون فرمودند با قدرت پیگیری شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در خصوص حمایت از نیازمندان در روزهای منتهی به عید نوروز و همچنین عید امسال، اظهار داشت: رهبر انقلاب مطالبه ای را در مورد کمک‌های مومنانه داشتند که بسیجیان در این راستا تمام تلاش خود را کردند.

بیشتر بخوانید:

تصویب سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبرانقلاب

وی افزود: معظم له ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بسیجیان در امر خیرخواهانه و خداپسندانه کمک‌های مومنانه نقل به مضمون فرمودند با قدرت پیگیری شود و تلاش شود در ایام عید نوروز سختی مردم کمتر شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان در ایام عید نوروز بنابر دستور مقام معظم رهبری باید بیش از پیش تلاش کنند.

وی در پایان گفت: بسیج در هر مقطعی گزارش های مورد نیاز در بحث کمک های مومنانه را به رهبری ارسال می‌کنند و در آخرین گزارشی که ارسال شد، معظم له به این مهم تاکید کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    24 2
    این یعنی از این دولت امیدی نیست
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    14 2
    وقتی نامه مستقیما به مردم نوشته میشه نه مسئولین پاکدست! یعنی بهشون اعتماد نداره و مردم رو به سروسامان دادن اوضاع فرا میخونه. مردم خوب دقت کنن، این نتیجه ی انتخاب شماست. درستش کنید.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    3 5
    چَشم رهبر عزیزم فدایت شوم سیدعلی خیلی اقایی ای به فدای تو
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 1
    افدیک یا قائد جانم فدایت مولا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس