روزهای سخت صنعت برق/ پیش بینی رشد قابل توجه مصرف برق در هفته آتی

سخنگوی صنعت برق گفت: هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا روزهای سختی پیش روی صنعت برق خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا روزهای سختی پیشرو صنعت برق خواهد بود. پیش بینی می‌شود مصرف برق در هفته آینده از ۶۵ هزار مگاوات عبور کند که رقم بسیار بالایی است.

وی گفت: روزهای پیش رو روزهای بسیار سختی برای صنعت برق خواهد بود، زیرا میزان مصرف از میزان تولید ۱۰ هزار مگاوات بیشتر می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: پیشی گرفتن میزان مصرف برق با توجه به میزان تولید نیروگاه‌های کشور و محدودیت نیروگاه‌های برق آبی، قابل جبران نیست.

رجبی مشهدی افزود: برای گذر از این شرایط بدون اعمال خاموشی برنامه ریزی شده نیازمند کمک صنایع بزرگ، مشترکان خانگی و تجاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق امروز به ۵۸ هزار مگاوات رسیده است، گفت: اگر مشترکان برق در زمان اوج مصرف برق صرفه جویی کنند با محدودیت کمتری از این روزها عبور می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    6 2
    بهانه شورش و اغتشاش تا قبل از آمدن رییسی هم جور شد.
  • FR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 0
    بالاخره دولتی که با سلام و صلوات آمد باید با لعن و نفرین برود ...
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 2
    حتما هم این هفته خاموشی ها زیاد خواهد شد، همه میدانند که اینها برای ایجاد شورش و اغتشاش است و میخواهند اغتشاش را به شهرهای مرکزی مانند تهران و شیراز و اصفهان و تبریز بکشانند و آن طرح بزرگ خود یعنی تصرف ارگانها در شهرهای بزرگ را اجرا و جنگ شهری بزرگ را شروع کنند. و مکرو مکرالله و الله و خیرالماکرین.... نصر من الله و فتح القریب و بشر الصابرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس