کد خبر 1248948
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تشییع پیکر شهید ضرغام پرست

مراسم تشییع پیکر گلگون کفن شهید نظم و امنیت ستواندوم ضرغام پرست در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت ستوان دوم ضرغام پرست روز جمعه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از مصلی نماز جمعه ماهشهر با حضور عشایر، مردم، مسئولان و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

ادامه این مراسم نیز ساعت ۱۱ صبح در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار و ساعت ۱۸ مراسم خاکسپاری این شهید گرانقدر در زادگاهش شهرستان رامهرمز برگزار خواهد شد.

شهید نیروی انتظامی ضرغام پرست در شب عید قربان هنگام انجام مأموریت توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    ببینید تا وقتی به آشوبگر رو می دهید و خواسته ناحق او را توجیه می کنید آش و کاسه همین است. ماهشهر مشکل آب نداشت. ایضا ایذه. ایضا الیگودرز. بکذریم کمه در خود سوسنگردش هم اصلا آب کرخه جایی منتقل نشده و فقط این برنحکاری است که بحران ایجاد کرده. اما دقیقا همانها که 4 سال پیش شعار می دادند "هوا تو داریم" حالا نمی خواهند اجازه دهند رییسی رییس جمهور شود. دقیقا عین ماجرای اوکراین و تنشهای دایمی غربگرایان بعد از پیروزی یاناکویچ.
    • حیران IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 8
      ماهشهر هم جزو خوزستانه، کل خوزستان آب نداره و آبش رو روز روشن غصب کردن رودکارون که قابل کشتی رانی بود الان قایق توش گیر میکنه کشاورزا از کشاورزی منع شدن. چون آب رو دزدین بردن به قم واصفهان ویزد و کرمان. اون هم با پول نفت وکاز و پتروشیمی خوزستان.اکثر شاغلین در ماهشهر غیر بومی هستن و تبعیض علیه مردم عرب باعث این اوضاع و مشکلات شده. باید مسببین اصلی این اوضاع که مسولین دزدی و غارت منابع مردم مظلوم خوزستان هستند محاکمه بشوند و حق مردم به آنها برگرده وگرنه هر بار مردم با هم در گیر و فتنه ایجاد می شود.خون این شهید گردن این مسولین دزد
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      30 0
      خطاب به 17:43، جناب این چه افکار و بیان نژادپرستانه ای هست که دارید! خوزستان هم جزءی از ایران بزرگ هست مگه قرار هر چیز یا منابعی در هر استانی هست فقط باید برای اون استان باشه سدهای که در استان خوزستان بنا شده جنبه ملی دارن و چون اونجا در راه آبها بوده سدسازی شده اونم برای تآمین آب بعضی از استان ها نه فقط خوزستان، وقتی به جز خوزستان بسیاری از هموطنان به خاطر خشکسالی در استانهای مختلف با بی آبی دست و پنجه نرم میکنند و از آب آشامیدنی هم محرومند اونوقت شما به فکر هورالعظیم یا پر شدن کارون هستید، دزدیدن آب یعنی چی... خون این شهیدان نیروی انتظامی هم به گردن همین آشوبگران وحشی اسلحه به دست هست که به میان مردم نفوذ میکنند برای خاسته های نامشروع دیگه شان ولاغیر...
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 1
    یعنی لحظه شماری میکنم بشنوم با کمک مردم اون حرمله، قاتل شهید دستگیر شده. مردم عزیز ماهشهر خواهشا اقدام کنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس