کد خبر 1248737
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
image-20210722164854-1.jpeg

اگر به دنبال کار هستید و مدت زمان زیادی است که دارید در خانه دور نیازمندی های روزنامه را خط میکشید یا به افراد مختلف سپرده اید که برایتان کار پیدا کنند، توصیه میکنیم همین حالا دست از این کارها بکشید.

شرایطی که در آن زیست میکنیم، شرایط آسانی نیست. خیلی هایمان احتمالا به خاطر وضع و اوضاع فعلی یا به طور کلی دست از کار کردن کشیده ایم و خودمان را به جریان زندگی سپرده ایم که ببینیم چه اتفاقی را برایمان رقم میزند یا رفته ایم سراغ کارهایی که نه تنها علاقه ای به آن نداریم، بلکه فقط از سر اجبار و پول درآوردن تن به آن داده ایم. چیزی که این روزها افراد از خیرش گذشته اند و حاضرند هر کاری بکنند تا پولی به جیب بزنند، جایگاه اجتماعی است.  

اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که هنوز هم برایتان مهم است چه جایگاهی در اجتماع داشته باشید و میخواهید دیگران احترامی که درخور شخصیتتان است را به شما نشان دهند، پیشنهاد میکنیم سراغ یادگیری مهارت های مختلف بروید. خبری که ما برایتان داریم درباره استخدام کمک پرستار در مرکز سلامت ایرانیان ملل است!

کمک پرستار یا فرشته نجات!

چیزی درباره این کار میدانید؟ احتمالا حدس هایی میزنید. شغلی که داخل اسمش، پرستار دارد یعنی ربط و ارتباطی هم با پرستاری دارد. درست حدس زده اید. شما به عنوان کمک پرستار کسی هستید که بیشترین زمان را با بیماران یا افرادی که توانایی انجام کارهای روزمره شان را ندارند، میگذرانید. این یعنی باید آدم صبوری باشید و در عین حال از کمک کردن به دیگران لذت ببرید. از خلق و خویی که در ایرانی ها دیده میشود، میتوان گفت آنها ویژگی کمک به دیگران را دارند اما آیا حاضرند در این مسیر کارهایی بکنند که به نوعی دارند از خودشان میگذرند؟

شما به عنوان کمک پرستار باید مراقب داروهای بیمار باشید. اگر میخواهد لباس عوض کند به او کمک کنید. برای برطرف ساختن نیازهای روزمره مثل غذا دادن یا دستشویی رفتن باید به فرد بیمار کمک برسانید و مهمتر از همه اینها، شما در کنار فرد بیمار هستید تا سنگ صبور او باشید. گوش های شما چقدر تمایل به شنیدن حرف های آدم های تنهایی را دارد که نیاز به کمک شما دارند و جز شما کسی کنارشان نیست؟

 برای استخدام کمک پرستار از کجا باید شروع کرد؟

به گزارش روابط عمومی مرکز سلامت ایرانیان، شما با شرکت در دوره کمک پرستاری و گذراندن این دوره ها که با یک آزمون به پایان میرسد و درنهایت به شما مدرکی معتبر داده میشود، این امکان را دارید که در بیمارستان ها، شرکت های پرستاری یا مراکز توانبخشی مشغول به کار شوید. بسته به مهارتی که کسب کرده اید و در عین حال بسته به تجربه ای که در این مدت به شما اضافه میشود، میتوانید کارتان را پیش ببرید و دستمزدتان را نیز به فراخور مهارتتان افزایش دهید.

دوره های مرکز سلامت ایرانیان ملل به دو شکل عملی و تئوری برگزار میشود که با گذراندن آنها شما مهیا خواهید شد برای این که وارد مراکز مختلف شده و کارتان را به عنوان کمک پرستار شروع کنید. درباره مدرک این مجموعه نیز باید این نوید را به شما بدهیم که با دریافت این مدارک معتبر امکان این را دارید که در دارالترجمه های رسمی به دنبال ترجمه آن باشید و اگر قصد خروج از کشور را به نیت مهاجرت دارید، به سادگی میتوانید در کشورهای دیگر مشغول به کار شوید.

اگر دنبال استخدام به عنوان کمک پرستار هستید...

اگر به دنبال کار هستید و مدت زمان زیادی است که دارید در خانه دور نیازمندی های روزنامه را خط میکشید یا به افراد مختلف سپرده اید که برایتان کار پیدا کنند، توصیه میکنیم همین حالا دست از این کارها بکشید. دستتان را روی زانویتان بگذارید و بلند شوید. شما نیاز به یادگیری مهارتی تازه دارید تا بتوانید از کنار آن پول دربیاورید. اگر روحیه فداکاری و کمک به دیگران در خود میبینید، این شما و این شرایطی مهیا و آماده برای استخدام شدن به عنوان کمک پرستار. تنها کافی است وارد مرکز سلامت ایرانیان ملل شوید، در دوره های کمک پرستاری آن ثبت نام کنید و سپس با گذراندن این دوره، مهارت کافی برای شروع به کار کردن در مجموعه های مرتبط را پیدا کنید.

حقوق این شغل متوسطی است که اگر کارتان خوب باشد امکان پیشرفت برایتان به خوبی فراهم است. پس معطل نکنید و همین حالا برای روشن ساختن مسیری رو به آینده اقدام کنید. همانطور که گفتیم اگر قصد مهاجرت هم داشته باشید، مدارک معتبر مرکز سلامت ایرانیان ملل به کارتان خواهد آمد. از شما حرکت، مرکز سلامت ایرانیان ملل هم کمک میکند و درنهایت برکت از سمت خدا به زندگی تان سرازیر خواهد شد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس