کد خبر 1248694
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
عاملان شهادت ۳ مأمور پلیس بازداشت شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و بازداشت سه نفر از عاملان شهادت مأموران انتظامی شهرستان "کهنوج" در "بندرعباس" خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری با اعلام خبر بازداشت عوامل شهادت سه مأمور پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شهادت سه تن از کارکنان انتظامی شهرستان "کهنوج"، توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای هرمزگان و کرمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، موقعیت و محل اختفاء دو نفر از عاملان اصلی این حادثه در بندرعباس شناسایی شد.

وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شده و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در حالیکه با یک دستگاه خودرو پژوه 405 قصد خروج از مخفیگاه و تغییر مکان داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقدامات وسیع اطلاعاتی و همکاری مشترک مأموران انتظامی کرمان به صورت همزمان محل اختفاء و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت مأموران پلیس در یکی از روستاهای دور دست شهرستان کهنوج شناسایی و همزمان این شرور مسلح نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

جعفری عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود و اشراف اطلاعاتی پلیس در اظهارات خود صراحتاً به جابه‌جایی و قاچاق مواد مخدر در اوزان بالا و در نهایت درگیری مسلحانه با مأموران وبه  شهادت رساندن سه نفر از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

گفتنی است، سرهنگ ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان مسلم بناوند، سه شهیدی بودند که چهارشنبه 23 تیر ماه در درگیری با این قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    3 1
    انشالا اغتشاشگرای این روزهای شهرهای خوزستان که در روز روشن تفنگ به دست میگیرن به زودی دستگیر و اعدام شوند
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس