حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در رژه دریایی ارتش روسیه

امیر دریادار حسین خانزادی به دعوت وزیر دفاع روسیه در مراسم رژه دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه در سنت پترزبورگ شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، روز شنبه جهت حضور و  شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش روسیه و به دعوت وزیر دفاع روسیه عازم سنت پترزبورگ خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، چنانچه برنامه های پیش بینی شده روسیه با برنامه های ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران  تطبیق داشته باشد، ناوشکن تمام ایرانی سهند در رژه روز دریایی ارتش روسیه که به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ناوگان نظامی این کشور قرار است روز یک شنبه سوم مرداد ماه در «نوا ریور» در سنت پترزبورگ برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

لازم به ذکر است، ناوبندر مکران که در قالب ناوگروه هفتاد و پنجم، ناوشکن سهند را در این مسیر طولانی  پشتیبانی و همراهی کرده است بدلیل محدودیت های محل رژه دریایی از جمله عمق کم و بزرگی این یگان شناور، در ابتدای کانال ولگا توقف خواهد داشت و در همان محل به مراسم خواهد پیوست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    3 0
    ساخت ناو بندرهايي مثل مکران البته با طراحی از ابتدا برای همین منظور و تجهييز آن به تعداد بالایی از سامانه های کمند و همچنین باور یا سوم خرداد دریا پایه و در کنار آن آشیانه بالگرد و بانچرهاي عمودی پرتاب موشکهاي کروز و حتی بالستیک یک جهش نو آورانه هستکه باید در کنار آن چندین فروند ناوشکن سنگین هم تعبیه بشه. عزیزان نیروی دریایی ارتش و سپاه باید فرمان رهبری مبنی بر نیروی دریایی راهبردی را به شدت دنبال کنند و به نتيجه برسانند. فرمان آقا را نگذارید بر زمین بماند.شما دلاوران الگوی همه در پیشرفت و افتخار هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس