فرمانده کل ارتش: کارنامه «امیرسرتیپ سیاوش جوادیان» برای نسل جوان درس‌آموز و باعث افتخار است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش پر از حماسه‌های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس آموز و باعث غرور و افتخار است.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید «عبدالرحیم موسوی» در پی درگذشت امیرسرتیپ سیاوش جوادیان از پیشکسوتان و فرماندهان سال‌های دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ

خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه خود را در دفاع از ایران سربلند و آرمان‌های اسلام عزیز صرف کرده اند باعث حسرت و اندوه خاطر می‌شود.

اینجانب درگذشت فرمانده سال‌های دفاع مقدس و پیشکسوت خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ سیاوش جوادیان را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی و پس از آن که به تالیف کتب ارزشمند عملیات‌های دفاع مقدس و تربیت شاگردان نظامی همت گماشت، پر از حماسه‌های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس آموز و باعث غرور و افتخار است.

او از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در صف اول ایستادگی در مقابل دشمنان این آب و خاک بود و بارها تا آستانه شهادت پیش رفت، اما تقدیر این بود که برای تدوین تجربیات آن روزهای آتش و خون بماند واینک با بجا گذاشتن گنجینه‌ای ارزشمند از دانش دفاع وجنگ به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن استاد بزرگ و فرمانده مخلص به خانواده محترم ایشان، همرزمان و آحاد همکارانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و صبر برای بازماندگان و علو درجات معنوی آن مرحوم را از درگاه احدیت خواستارم.

امید است خداوند متعال مزد سال‌ها خدمت خالصانه و زندگی معنوی ایشان را از خزائن رحمت خود عطا فرماید. ان‌شاءالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    در ارامش باشن
  • jjb IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    ایشان از همشهریان ما در مهدیشهر (سنگسر سابق) در استان سمنان بودند. روحشان قرین رحمت الهی. انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس