کد خبر 1247182
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
دستگیری اوباش در مشهد

شوهر عصبانی که به خاطر درگیری بر سر پرداخت مهریه، همسرش را با ضربه چاقو تا یک قدمی مرگ کشانده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش مشرق، اوایل تیر امسال کارگران رستورانی در نزدیکی دو راهی قلهک شاهد ماجرای عجیبی بودند. آنها در کمال تعجب دیدند راننده یک خودروی پژو ۲۰۶ با چاقو ضربه‌ای به شکم زن جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود زد و او را از داخل خودرواش به بیرون انداخت.

کارگران رستوران با پلیس و اورژانس تماس گرفته و زن جوان به مرکز درمانی منتقل شد. دو هفته زن جوان در کما بود و پس از بهبودی به پلیس گفت: مدتی است که با همسرم بهنام به اختلاف برخوردم و کار ما به طلاق رسید.

من مهریه‌ام را می‌خواستم و روز حادثه همسرم از من خواست تا سوار خودروی ۲۰۶ او شوم تا با هم صحبت کنیم اما دوباره دعوایمان شد و بهنام که خیلی عصبانی شده بود ناگهان چاقویی از جیبش درآورد و ضربه‌ای به شکم من زد. بعد هم در خودرو را باز کرد و مرا از خودرو به بیرون انداخت.

با اظهارات زن جوان، به دستور بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت همسر فراری این زن تحت تعقیب قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    12 0
    با مهریه مردا رو ذلیل کردن
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      2 8
      خب مثل آدم زن انتخاب کنن
  • امید IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    11 0
    چه بلایی سر شوهر بدبختت آوردی که تا این حد قاطی کرده؟ زن های ایرانی ناسپاس ترین زن های دنیا هستند.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    8 0
    حالا هم باید مهریه بدی هم دیه بیچاره!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    8 2
    همه چیز به نفع زن رقم خورده ... مهریه ... کار ... تحصیل ... طلاق ... حضانت کودک ... و هر کار دیگری که فکر را کنید ... در دادگاه خانواده چه بری و چه نری حق را به زن میدهند حتا اگر تو هزار دلیل و مدرک بیاری که بابا آینده کودک من در یک محیط نامساعد تربیتی و اخلاقی تباه میشود ... می گویند کودک چه میخواهد آیا یک دختر بچه نه ساله می تواند صلاح خود را تشخیص دهد؟!!!
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    باسلام:البته میدونم مهریه حق زنه وباید پرداخت بشه..ولی نظرشخصی من این است واقعا آگرمردی اهل زندگی وخرج میکنه ومشکلی نیست،چرا انسان زندگی خودش خراب کنه ومهریه اش را طلب کند..به عنوان شخصی که 5تا خواهردارم وهمه ازدواج کردند هیچ کدوم تا به الان که بچه هاشونم بزرگ اند آزشوهرانشان مهریه شون نخواستند..ولی درمورد این خانم یک نکته ای وجود داره: طبق گفته ی خودشون خواستند ازشوهرشون طلاف بگیرند..خوب وقتی یکی ازشما دادخواست طلاق میده که خود دادگاه خانواده مهریه ونفقه وآجرت المثل وهمه را جناب قاضی درنظردارند..که البته اگرطلاق ازطرف شما باشد بایدمهریه ات را ببخشی ولی اگرتوافقی باشه که هرجور خودتون تصمیم بگیریدوبه توافق برسید..واگرطلاق ازطرف مردباشد هم باید تمامی حق وحقوق شمارابدهد-ولی آیا حیف نیست بخاطر مادیات بی ارزش زندگی تون را نابود کنید.به خداتاروزی که پدرومادرم درقید حیات بودند اصلا ندیدم مادرخودم اسمی ازمهریه بیاورند..بلانسبت بعضی ها مهریه هم شده کاسبی برای تا تقی به توقی میخوره میگن مهریه دیگه ازهمون جا سردی زندگی شروع میشه..همسراین خانم هم باید خون سردیش را حفظ می کرد وباکمک گرفتن آزبزرگان فامیل مشکل شون را حل می کردند..با این کارها کتک واستفاده ازسلاح سردچه گره ای باز میشه گره روی گره میفتدوسخت تروبدتر..
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 1
    باید همچین زنی را می کشت و بعد دیه اش را کامل میداد
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 3
    وظایف زن و مرد توی قانون کاملا تعریف شده اگه کسی فکر میکنه از عهده اش برنمیاد مجبورش نکردن که ازدواج کنه که تا دادن حق و حقوق طرف پیش میاد بخوان این اوضاع ها رو درست کنه عرضه قبول مسئولیت ندارید وقت و زندگی بقیه رو تلف نکنید
  • حجت US ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    قابل توجه اون دسته از دختران جوان و والدینی که فکر می کنند مهریه زیاد طرفو اسیر می کنه. اینبار خانمه شانس آورد وگرنه همیشه نتیجه به پول ختم نمیشه، گاهی به قبرستان ختم میشه. البته نگفتم این خانمه مهریش سنگین بوده.کلی گفتم
  • ایرانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 1
    حیوان پیش این افراد سروره .من نمیخام مثل یه عده ادای روشنفکری در بیارم ولی مگر مهریه زوریه وقتی میشینین پای نوشتن چشمتون کور قبول نکنید و دوم اینکه هر کس برای گرفتن حق از زور استفاده کنه انسان نیست چون مملکت قانون داره .البته خدا برای هیچ خانواده ای این مسائل را پیش نیاره .امین
  • حسیبن منصور حلاج IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    الوداع ای خاطره ها !!
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    مبلغ مهریه طبق سنتهای صدر اسلام و قرآن و احادیث باید به مقداری باشد که داماد قبل از شروع زندگی بتواند آن را پرداخت نماید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس