کد خبر 1222340
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹
سرقت خودروی مدل بالا با لباس زنانه

پسر جوان با لباس و آرایش زنانه سوار خودروی مدل بالا شد و پس از تهدید راننده اقدام به سرقت کرد.

به گزارش مشرق، راز سرقت‌های عجیب این مرد زن نما با شکایت یک مهندس پولدار به پلیس فاش شد. این مرد جوان ساعت ۲ نیمه شب ۲۵ اسفند پارسال به کلانتری در غرب تهران رفت و گفت: با خودروی مدل بالایم در اتوبان ستاری حرکت می‌کردم که زن جوانی را کنار خیابان دیدم. چون دیر وقت بود و زن جوان هم تنها بود او را سوار کردم تا به مقصد برسانم. وقتی سوار شد ظاهرش به نظرم کمی عجیب آمد با اینکه دو ماسک بهداشتی و شیلد به‌صورت داشت، اما آرایش غلیظش خیلی به چشم می‌آمد و صدایش نیز دورگه بود. وقتی متوجه تعجب من شد، گفت: کرونا داشتم و تازه خوب شده‌ام صدایم به‌خاطر بیماری دورگه شده است.

چند دقیقه‌ای که گذشت ناگهان مسافرم از من خواست کنار خیابان در محلی خلوت توقف کنم. بعد هم یک دفعه ظرفی را از داخل کیفش بیرون آورد و مایع داخل آن را روی من ریخت. ابتدا فکر کردم اسید است، اما وقتی بوی بنزین همه جا را پر کرد فهمیدم نقشه شومی دارد. بلافاصله فندکی از کیفش بیرون آورد و روشن کرد. از این کارش وحشت کرده بودم گفتم چه می‌خواهی، گفت: هر چه پول‌داری بده. گفتم هیچ پولی همراهم نیست و از ترس اینکه مرا آتش بزند، شروع به التماس کردم بعد هم در یک لحظه خودم را از خودرو بیرون انداختم. مرد زن نما با عجله پشت فرمان نشست و خودروی شاسی بلند گران قیمتم را دزدید.

دستگیری در شهریار

با شکایت مرد جوان، مشخصات خودروی مدل بالا به تمامی واحدهای گشت اعلام شد. در حالی که تحقیقات برای دستگیری سارق جوان ادامه داشت، مأموران پلیس آگاهی شهریار به یک خودروی شاسی بلند در آن منطقه مشکوک شدند. با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص شد که پلاک متعلق به یک خودروی پژو ۲۰۶ است. همین موضوع شک مأموران را بیشتر کرد. بدین ترتیب به راننده دستور ایست دادند، اما راننده خودرو با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد و مأموران نیز به تعقیب او پرداختند. تعقیب و گریز آغاز شد و در نهایت مأموران موفق به دستگیری راننده شدند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد وی همان سارق خودروی مدل بالا است و بنابراین پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای ناحیه ۵ تهران ارجاع شد. متهم زمانی که در مقابل بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۵ قرار گرفت به سرقت خودروی شاسی بلند اعتراف کرد. بازپرس سعید احمدبیگی به اتهام سرقت مقرون به آزار، تهدید به آتش زدن و نصب پلاک خودروی دیگر، قرار بازداشت موقت متهم را صادر کرد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

گفتگو با متهم

چرا لباس زنانه می‌پوشیدی؟
در یکی از فیلم‌های هالیوودی با این شگرد سرقت آشنا شدم و به نظرم ایده خوبی آمد. بعضی راننده‌ها وقتی یک خانم تنها را آن وقت شب با لباس و آرایش ببینند، سوارش می‌کنند. من هم خودروهای مدل بالا را انتخاب کرده و سوار می‌شدم. یک بطری بنزین و فندک داخل کیفم بود و با تهدید به آتش زدن راننده و خودرو سرقت می‌کردم.

با خودروی سرقتی چه کردی؟
من خودم یک خودروی پژو ۲۰۶ دارم که خراب است و هزینه تعمیر آن را نداشتم. بعد از سرقت خودروی مدل بالا، پلاک ۲۰۶ را کندم و روی خودروی جدید نصب کردم تا پلیس موفق نشود با پلاک خودروی سرقتی مرا بازداشت کند. بعد هم با دوستانم به اطراف تهران می‌رفتیم و تفریح می‌کردیم. البته مدتی قبل نامزدی داشتم که خانواده‌اش به خاطر بی‌پولی و اعتیاد مرا طرد کردند و نامزدیمان به هم خورد. از آنجا که او و خانواده‌اش همیشه سرکوفت بی‌پولی به من می‌زدند یک روز با خودروی مدل بالای سرقتی به مقابل خانه شان رفتم و گفتم این خودرو را خریده‌ام و، چون پلاک خودروی خودم روی آن نصب بود باورشان شد.

سابقه داری؟
به‌خاطر مواد مخدر و اعتیاد مدتی حبس کشیدم. تازه هم از زندان آزاد شده بودم، اما اوضاع بی‌پولی به قدری سخت بود که تصمیم گرفتم بازهم خلاف کنم.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 0
    امان از این جوانان خیر که نیمه شب زنهای تنها را سوار میکنند تا به مقصد برسانند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 0
    اتفاقا کار خوبی کردی که این بلا رو سر مردان هوس باز که شبها دنبال طعمه میگردن آوردی
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      2 0
      سلام درسته که بعضی وقتها بعضی زنهاشایدکاروگرفتاری مهمی داشته باشن ولی معمولا آخرشب باآرایش تنها کنارخیابون ایستادن هیچ معنی نمی دهد.اگه زن خودش درمعرض قرارندهد هیچ مردهوس بازی هیچ غلطی نمی کند.مگرکه به زوروچندنفرباشن واون بدبخت کاری ازدستش برنیاد
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 1
    خیلی با حاله .اونو آزادش کنید راه درستی رفته .کارهای خیر این اقایون دیگه خیلی خیلی ...رو مخه
  • Arian IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    چنگیز رو از فرنگیز تشخیص نداد.خخخ.ساعت دو و نیم شب خواست فداکاری کنه !!!حقش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس