برنامه گروهک الاحوازیه برای به خشونت کشیدن اعتراضات در خوزستان+ فیلم

روز گذشته تصاویری از گروهک الاحوازیه منتشر شد که در حال برنامه ریزی برای به آشوب کشیدن برخی از مناطق خوزستان بودند

به گزارش مشرق، کمتر از یک ماه است که مناطق غرب خوزستان درگیر بحران آب هستند و به دلیل نرسیدن آب به تالاب هورالعظیم احشام عده‌ای از مردم بومی تلف شدند.

برخی از جوانان نیز شب‌های گذشته در برخی از مناطق خوزستان به صورت میدانی اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند و این حضور سبب سوءاستفاده گروه‌های تجزیه طلب و ضد انقلاب شد.

روز گذشته تصاویری از گروهک الاحوازیه منتشر شد که در حال برنامه ریزی برای به آشوب کشیدن برخی از مناطق خوزستان بودند؛ و پرچم جعلی خود را در تجمعات در شادگان و سوسنگرد بلند کردند گروهکی که سابقه انجام عملیات‌های متعدد تروریستی در دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی و به شهادت رساندن، کودکان، زنان و جمعی از شهروندان بی دفاع را در کارنامه دارد.

علما و نمایندگان مردم امروز در مصاحبه‌ها و پیامهای خود  بر پیگیری حقوق مردم از طریق مجاری قانونی و شرعی تاکید کردند و از شهروندان مناطق غرب و جنوب خوزستان خواستند تا اجازه ندهند گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب از اعتراضات به حق آنها سوءاستفاده نکنند.

شب گذشته مصطفی نعیماوی جوان شادگانی بر اثر اصابت گلوله در اعتراضات شادگان کشته شد؛ خانواده نعیماوی می‌گویند: اغتشاشگران پسرشان را کشتند و هدفی جز خرابکاری ندارند؛ از دولت می‌خواهیم خون پسرمان هدر نرود و عوامل قتل او دستگیر شوند.

انتشار اخبار و گزارش‌های دقیق از آن منطقه و اعتراض روستاییان در محل سازمان آب و برق سبب شد که نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و علمای استان این مسئله را رأساً پیگیری کنند و سپاه نیز امکانات خود برای آبرسانی به مناطق بحرانی را بسیج کرد.

رئیس دستگاه قضا دستور پیگیری فوری حل مشکل آب در خوزستان را صادر کرد و در همین ارتباط یک هیات ارشد قضایی و اجرایی برای رسیدگی به موضوع عازم این استان شد. رئیس جمهور نیز رئیس سازمان مدیریت بحران را در رأس هیئتی بلندپایه عازم خوزستان کرد تا مشکلات این استان در اسرع وقت حل شود.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شیردل IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    25 2
    تف بر قبر مسئولین بی شرف نفت خوزستان رو میفروشند شکم های گنده شان رو گنده تر میکنن اما بهشان ابم نمیدن البته خوزستانی ها هم حقشانه تا دوباره نگن روحانی هوا نداریم ولی هوا تو داریم الانم بی سر صدا بشینن سر جاشون تا دوره ی روحانی ملعون تمام بشه!
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      6 0
      دیگر نفتی هم فروش نمی رود.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      8 0
      همه خوزستانی ها نگفتن هواشو دارن! همونطور که همه تهرانی و ... هواشو نداشتن. همه داریم به آتیش یه سری نادون که هواداری روحانی رو کردن می سوزیم. چه خوزستانی و چه غیر خوزستانی.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 20
    به نظرم بهترین کار جدایی خوزستان از ایران است. بگذارید ببینیم این طوایف لر و عرب می توانند یک روز بدون ایران با هم زندگی کنند یا نه.
    • Fzsf IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      4 0
      غلط نکن حق مناطق محروم مث خوزستان و کرمانشاه وسیستان ولرستان وایلام و ... روتهرانیا خوردن سلیبرتی وفوتبالیست ووزرا ومسولا خوردن زهر مارشون شه اتفاقا اگه بنا به جداییه همه استانا دوس دارن سربه تن یه تهرانی نباشه تهرانی نباشه همه اقوام باهم میمونیم وایرانی اباد میسازیم
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 4
    شما تبعیض قائل نشوید بافت جمیعتی رو تغییر ندید گروهک الحواز هم کاری ازش بر نمیاد
  • بختیاری IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 0
    حــــــــســـن جـــــــون صـــــــبــح جـــــمـــعــه ای دگـــــــــــــر در راه هست؟؟؟...بهتون قول میدم از نقشه های شوم چــــــــــــیـــــــــــــــچــــــو فـــــــــــــــــرانـــــــــــــکـــــوی خائن زشت کلام هست.برای به خیابون کشیدن جمعیت انبوه که جنوب شهری ها هستن.مشرق پارسال فکر میکنم مقاله ای بااین موضوع منتشرکردی.یک تکرار دیگه بد نیست چون داره اتفاق میوفته.!!!
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    9 1
    خخخخ این سگ سعودی ها رو بدیم عربستان به جاش چندتا رزمنده یمنی وارد کنیم!
  • DE ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 0
    خا چرا باید بذارید چند سال مشکل آب حل نشه؟ حق ابه داده نشه؟ اینا رو هم نمیتونید بفهمید و حل کنید چرا مسئولید پس؟ با این همه دشمن علیه ایران هرجا مشکلی پیش بیاد گروه قومی مذهبی و ... میسازن که موقع مشکلات ظاهر میشن، اصل مشکل چند ساله رو حل کنید والله هم پول هست هم نیرو هست هم فکر ولی نمیدونم چه مرگتان شده اوضاع مردم به دمپاییتون گرفتید!!
  • Ismail DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    10 0
    این سو استفاده گر های تجزیه طلب ها ی تروریست ها باید شناسایی و قاطعانه بخورد شود و دایما مقابله سرسختگیرانه ای با این فرقه های جاسوسان شود اصلا اینها مضر هستند
  • بابک IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    11 0
    همانگونه که زدیم حزب کومله و پژاک رو قلع و قعم کردیم باید دهن الحوازیه هم سرویس کنیم ولی جدا از اینا بگذریم طرف با شلوارک میخواد یک شهر رو جدا کنه!!!!!!!!!!!!
    • GB ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 6
      کی تروریست های پژاک رو قلع و قعم کردید که دنیا بی خبر است تروریست های پژاک هر روز به مرزبانان ما حمله می کنند اما هیچ جوابی بهشون نمیدید
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    5 0
    شما تشریف بیارید "خوزستان" ببینید هوا چقدر گرمه 55 درجه ست اگرمسولین به خواسته ی به حق این عزیزان میرسیدند دشمن که همیشه منتظرفرصتی ست که زهرش بریزه سواستفاده نمی کرد که بشه دایه عزیرترآزمادر همین ها که مردم رادر روز رژه آرتش به خاک وخون کشیدند-هرلجنی ازشون گرفتیتدفقط آعدام..آخه مردم بدبخت چه خواسته ی نابجایی دارند خوب مجلس ازفروش این همه نفت چند درصدش برای خرج استان عزیزما بذاره..چند سال این بدبخت ها داد میرنند فقط "سپاه همیشه سرافراز،صداشون میشنوه وبس..مسولین سکوت مرگ گرفته اند این بدبخت ها+خودم سال های جنگ دربه در،وآواره "چادرنشین"وداخل"کانکس" اطراف شهرامون توبیابون همون موقع هم "پادگان سپاه" نزدیک مابود آب میاوردند هردفعه چند نفریا مارمیزد یاعقرب یا رطیل با رنج ،سال های سختی پشت سر گذاشتیم فکرنکنم خانواده ای توخوزستان باشه و شهید نداده باشه بابا به داد این عزیزان برسید به خدا قسم ادعای زیادی نیست..گرما وگرد وخاک وهزار ویک بدبختی درخوزستان وجود دارد..با رادیو ا هواز تماس میگیرن با رادیو محلی دزفول هیج فکری نشد تا صداشون درآمد..کی خوش حال میشه ضدانقلاب.."گروهک تررویستی منافقین" وآمثالهم..
  • ب IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 1
    پرچم اول خالیه دومیه هم هر پی هست مال الحوازیه نیست
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه. مردم همانگونه که دولت تدبیر و روحانی رو در انتخابات پس زدند. گروهک های تروریستی رو هم درس خوبی بهشون میدن
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 0
    نهادهای امنیتی کم کاری می کنند و همچنین سازمان های خدماتی فقط ادعاشون میشه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 4
    اعتراضات مسالمت امیزه اینا همش دروغه
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 0
    سلام.چرا مشکل آب رو حل نمیکنید شماهای که ادعا دارین مشکل آب نداریم چرا دروغ میزنید چرا بیچاره میکنید مگه ما چی هستیم این همه رنج میدید
  • بیطرف IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    ما اهل یک کشوریم عرب وعجم ولر وترک نداره جان هممون. فدای ایران من ازصمیم قلب برای خوزستان ناراحتم خدابهشون کمک کنه خیلی دوست دارم بدونم قیامت با آقای روحانی چه میکنن
  • سجاد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    آقا تو رو خدا هی گروهک گروهک نکن. مردم بیچاره بی آب لرستان و خوزستان و بختیاری هستن که سالهای ساله دارید نفت رو از زیر پاشون میکشید و به خودشون نمیرسید. الان شده مافیای آب. آب الیگودرزو 300 کیلومتر تونل زدید بردید ریختید تو قمرود. آخه چه کاری کویر شوره زار ایران آباد بشه که کارون خشک بشه. مگه مردم لر چه هیزم تری بهتون فروختن. مگه مردم عرب کم گذاشتن برای این مملکت. مگه کم شهید دادیم. مگه کم حرص خوردیم. یزد و قم و کرمان و اصفهان و سمنان چه کاری برای ایران کردن که لر و عرب نکردن؟ مگه آب و گاز و نفت ما نیست؟ پس چرا خودمون ویران و شما آباد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس