کد خبر 1246497
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
ماجرای خیانت مصطفوی به تیم امید از زبان پیشکسوت استقلال

حسن حبیبی، سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در اوایل دهه ۷۰ از مشکلاتی گفت که برای تیمش به وجود آمد و برادرش این صحبت‌ها را تکمیل کرد.

به گزارش مشرق، گفت‌وگوی تفصیلی با حسن حبیبی و گودرز حبیبی، هفته گذشته منتشر شد که در این گفت‌وگو بخش‌های جذاب و صحبت‌های ناگفته‌ای نهفته است.

در بخش اول سراغ ماجرای خیانت به تیم امید در زمان سرمربیگری حسن حبیبی می‌رویم. جایی که تیم امید با نسلی مستعد امیدوار به صعود به المپیک بود، اما باز هم موفق به نتیجه گیری نشد. برادران حبیبی از یک خرابکاری صحبت کرده‌اند که توسط دو بازیکن صورت گرفته و این اقدام نیز با تحریک مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و داریوش مصطفوی، رئیس وقت فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. جالب اینجاست که حالا مصطفوی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شده است.

در زیر می‌توانید این ماجرا را از زبان حسن حبیبی و گودرز حبیبی، پیشکسوتان فوتبال ایران و استقلال ببینید و بشنوید:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 0
    این عامو خیانت تو خونشه، سابقه خیانت به تیم باشگاهی گرفته تا اینجور دسته گلها که به آب میده، راستی مگه این بصورت مادام العمر از فعالیت در فوتبال منع نشده بود. داریوش مصطفوی در ۲۶ آبان ۱۳۸۹ با حکم هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به‌طور مادام‌العمر از فعالیت در فوتبال محروم شد. پس چطو شد که ایطو شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس