کد خبر 1246252
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
چه کسی مالک گل ریحان است؟

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز توضیحاتی درباره وضعیت مالکیت باشگاه گل ریحان البرز ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته مجادلات رسانه‌ای میان رضا رضایی و محمد زارع فومنی در مورد مالکیت باشگاه گل ریحان البرز پیش آمد که هر یک از آنها ادعای مالکیت باشگاه را داشتند.

کیهان گلستانی‌ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز درباره این موضوع گفت: مالکان باشگاه گل ریحان ابتدای فصل اعلام کردند که رضا رضایی نماینده آنها و مدیرعامل باشگاه است. او کار را آغاز کرد و سپس تغییرات پیاپی در کادر فنی رخ داد. در ادامه رضایی اعلام کرد که به خاطر مشکلات مالی و سخت‌افزاری نمی‌تواند ادامه دهد و فکر می‌کرد می‌توانیم از باشگاه حمایت کنیم که ما چنین وظیفه‌ای نداریم. او با هیئت فوتبال استان البرز توافق کرد که تیم را به این هیئت واگذار کند و هیئت فوتبال به شرط اداره تیم، مالکیت گل ریحان را پذیرفت.

وی در مورد اختلاف رضایی با هیئت فوتبال البرز تصریح کرد: رضایی پس از بازی با خوشه طلایی و انتخاب محمد جبارپور به‌عنوان سرمربی، از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و همین مشکلات باعث شد گل ریحان مقابل استقلال ملاثانی بازی نکند. اگر تیم در یک بازی دیگر شرکت نمی‌کرد، به لیگ دسته سوم سقوط می‌کرد که در نهایت ما به موضوع ورود کردیم. هیئت فوتبال فردیس اعلام کرد که حاضر است گل ریحان را قبول کند، اما رضایی به شرطی این موضوع را می‌پذیرفت که مدیرعاملی باشگاه به نماینده این هیئت سپرده نشود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در مورد آغاز همکاری محمد زارع فومنی و رضایی خاطرنشان کرد: رضایی و فومنی تفاهم‌نامه‌ای نوشتند تا فومنی هزینه‌های امسال و فصل آینده را پرداخت کند. آن زمان دو طرف علیه یکدیگر مصاحبه کردند و گفته شد برخی بازیکنان تبانی می‌کنند که تکذیب شد. در نهایت شافعی از سرمربیگری تیم جدا شد و بحث و جدل‌ها ادامه داشت. در ادامه هم مشکلات مالی در گل ریحان ایجاد شد.

گلستانی در پاسخ به این پرسش که اکنون چه کسی مالک باشگاه گل ریحان به شمار می‌رود، گفت: دو طرف مدعی هستند طرف مقابل تخلف کرده است، اما صاحبان اصلی گل ریحان، اختیار را به رضایی داده‌اند. مالکان اختیار کمیسیون ماده پنج را نداشتند و همین باعث شد رضایی نتوانست اسپانسر یا مدیرعامل جدیدی بیاورد. به نظرم پرونده گل ریحان یک تراژدی بود. مالکان قبلی پیش از این، رضا رضایی را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کرده بودند و او از سوی هیئت مدیره،‌ مدیرعامل باشگاه گل ریحان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس