کد خبر 1246225
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
سقوط چوکا با طعم تبانی!

قائم مقام باشگاه چوکای تالش در فضای مجازی مطرح کرده که برخی از بازیکنان در شرط‌بندی شرکت و علی‌رغم دریافت مطالبات خود جو تیم را برای بقای خودشان بر هم می‌زدند.

به گزارش مشرق، تیم چوکای تالش که فصل گذشته با هدایت فرشاد پیوس پس از بیست سال موفق به صعود به لیگ دسته اول کشور شد در کمال ناباوری با کسب نتایج بسیار ضعیف یک بار دیگر به دسته پایین‌تر   سقوط کرد.

سقوط چوکای تالش به دسته دوم فوتبال کشور، حاشیه‌های متعددی در پی داشت که آخرین آنها ادعای قائم مقام این باشگاه (در لایو اینستاگرامی) در رابطه با تبانی و تلاش برخی‌ها برای عدم موفقیت این تیم در فصل جاری بود.

محمود عربی در لایو اینستاگرامی خود مدعی شده که در نیم فصل اول امسال مسابقات شرط‌بندی وجود داشته و دو نفر از بازیکنانی که وی مانع از حضور آنها در این تیم شده بود با نفوذی که در بین بازیکنان دیگر داشتند باعث بروز برخی اتفاقات عجیبی در این تیم شده‌اند.

وی با بیان اینکه در اتفاقی جالب با وجود اینکه بازیکنان پول گرفته بودند اما دست به اعتصاب می‌زدند و جو تیم را بهم می‌ریختند چون عده‌ای دوست داشتند این تیم در دسته دوم بماند تا خودشان بتوانند در این تیم بازی کنند.

وی خطاب به یکی از بازیکنان که ادعای کاپیتانی در تیم داشت و امروز علیه تیم استوری می‌گذارد، می‌گوید: شما یک درصد به فکر تیم نبودی، حالا با چه رویی دم از تعصب میزنی؟

انتشار لایو اینستاگرامی عربی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و هواداران این تیم داشته که در صورت صحت ادعای وی باید شاهد اتفاقات جدید و عجیبی در آینده تیم ریشه‌دار چوکای تالش باشیم.

عربی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار در تالش با بیان اینکه از هرگونه مصاحبه منع شده است، اظهار کرد: صحبتهایم ناشی از اتفاقات و رفتارهای عجیب و مشکوک برخی بازیکنان در طول فصل بود، نمی‌توانم شخص خاصی را محکوم کنم، اما با بررسی وضعیت و اتفاقات رخ داده در تیم چوکا احساس می‌کنم عده‌ای نمی‌خواستند چوکا موفق شود.

قائم مقام باشگاه چوکا گفته بطور مثال در طول فصل با وجود اینکه پول بازیکنان پرداخت شده بود شاهد اعتصاب آنان بودیم و یا یکی دیگر از بازیکنان به بهانه مصدومیت از بازی امتناع می‌کرد در صورتی که پزشک تیم می‌گفت او برای بازی مشکلی ندارد.

وی وقوع چنین اتفاقاتی در تیم چوکای تالش را دلایل مشکوک شدن خود در رابطه با وجود تبانی در این تیم می‌داند و انتظار دارد مراجع و مسؤولین مربوطه  پیگیر چنین مسائلی در فوتبال و تیم چوکای تالش باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    7 6
    طفلیا فکر کردن مربای لنگی بیارن دولت نمیذاره سقوط کنن غافل از اینکه کابینه کذایی لنگی خودشون به زودی گورشونو گم میکنن.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 5
      دولت مثل توی احمق بیکار نیست بشینه از این کارا بکنه. این کارا تو لول تو هست
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      2 1
      احمق کسیه که هنوز نفهمیده دولت داره همه جانبه از لنگ حمایت میکنه، البته بعضیام از اینکه خوشونو بزنن به نفهمی لذت میبرن.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 1
      خیلی خرییی
  • تالشی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 1
    عامل سقوط چوکا: چون اقای پیوس از نماینده قبلی حمایت کرده بود نماینده جدید بلافاصله بعد از شروع کار اخراجش کرد و تیم را از هم پاشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس