مرگ و میر کرونا اوج گرفت/ جان باختن 201 بیمار جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه ۲۵ تیرماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۲۱ هزار و ۸۸۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به سه میلیون و ۴۸۵ هزار و ۹۴۰ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون سه میلیون و ۱۰۱ هزار و ۶۱۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۸۶ هزار و ۷۹۱ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۴۱۰ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و چهار هزار و ۱۳۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 0
    ای نیروهای مسلح که امروز مدافع دولت و وزیر بهداشت خائن هستید بدون شک کرونا و واکسیناسیون به شما هم خواهد رسید و شما هم در کوتاه مدت یا بلندمدت به تیر واکسن کشته خواهید شد پس قبل از آنکه دیر شود مدافع ملت شوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس