کد خبر 1246019
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
فولاد

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با برتری شاگردان نکونام در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه شب،‌ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار دو تیم در وقت‌های اضافه دنبال شود.  

در نیمه اول وقت‌های اضافه و در دقیقه ۹۵ صالح حردانی گل فولاد را به ثمر رساند و روح‌الله باقری هم در دقیقه ۱۰۷ گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند تا این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یابد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی فولادی با نتیجه ۵ بر ۴ (در مجموع ۶ بر ۵) به پیروزی رسیدند، تا سپاهان هم مثل پرسپولیس از جام حذفی حذف شود. 

 داوری این دیدار برعهده بیژن حیدری بود و محمدرضا خلعتبری، محمدرضا حسینی، محمد محبی و جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان و لوسیانو پریرا و ساسان انصاری از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

 در نیمه اول وقت‌های اضافه محمدرضا حسینی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، همچنین ساسان انصاری هم در دقایق پایانی نیمه اول وقت‌های اضافی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و هر دو تیم نیمه دوم وقت‌های اضافه را ۱۰ نفره به کارشان ادامه دادند.

فولاد در حالی در این دیدار پیروز شد که محسن فروزان در دقیقه پایانی وقت اضافه دوم به عنوان دروازه‌بان تعویضی وارد زمین شد و با مهار دو ضربه پنالتی سپاهانی‌ها نقشی عمده در برتری شاگردان نکونام داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طرفدار فولاد خوزستان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    3 0
    خوشحال شدم خدا رو شکر.
  • زهره IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    ناداوری در دربی تهران. واقعیت این است که مجیدی ششتقلالی با هوچی گری داور رو نتیجه دربی را تعیین کرد. فوتبال ایران بسیار کثیف شده است. وقتی فیفا و ای اف سیرک کثیف هستند فوتبال کشورها هم به کثافت کشیده می شود. ای مکتب شاهینی ها با هم اتحاد داشته باشید.
  • مجید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    از اینکه پرسپولیس و اصفهانی ها باخته اند در جام حذفی دارند خوشحالی می کنند. چه آدم های کثیفی هستند استقلالی ها. اصفهانی ها بدانید بارها گفتم استقلالی ها روباه مکار هستند هوچی گری کردند هم پارسال هم امسال تا برنده حذفی باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس