کد خبر 1245837
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
داعش

منابع عراقی از دستگیری ۸ تروریست داعش در کرکوک خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه، ستاد رسانه امنیتی عراق امروز پنجشنبه از دستگیری ۸ تروریست متعلق به داعش در استان کرکوک خبر داد.

ستاد رسانه امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهان آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور که بر اساس اطلاعات دقیق عملیات‌های پیشرفته و پیشگیرانه برای پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش انجام می‌دهد در عملیات امنیتی اخیر ۸ تروریست داعشی را دستگیر کرد.

بر اساس این بیانیه شماری از تروریست‌های دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که در زمینه پزشکی برای درمان عناصر تروریستی داعش فعالیت می‌کردند.

یک منبع امنیتی عراقی شب گذشته گزارش داد که یکی از نیروهای پلیس فدرال هنگام دفع حمله تروریستی در استان کرکوک جان خود را از دست داده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

داعش طی ماه‌های اخیر همواره تلاش کرده با نفوذ به منطقه جرف النصر، مواضع حشد شعبی را هدف قرار داد، اما هر بار نیروهای حشد مانع تحرکات تروریست‌ها شده‌اند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی کماکان در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس