کد خبر 1245800
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
خوش‌خبر: «آلنکو» به تهران بازنمی‌گردد/ بعد از المپیک روشنگری می‌کنم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه سرمربی روسی تیم ملی والیبال در فضایی خوب و دوستانه از کادرفنی قدردانی و خداحافظی کرد، گفت: آلکنو پس از بازی‌های المپیک توکیو به تهران بازنخواهد گشت.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر که امروز (پنجشنبه) با رادیو ورزش گفت‌وگو می کرد، اظهار داشت: عوامل کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال درتلاش هستند تا تیم بتواند بدون مشکل و در بهترین شرایط راهی توکیو شود و با تمام حواشی و شایعات ۱۲ والیبالیست اعزامی مشخص شدند و شنبه (۲۶ تیرماه )تهران را به مقصد توکیو ترک می کنند.

وی گفت: آلکنو به دلیل خستگی بازیکنان تمرینات امروز (پنجشنبه) را تعطیل کرد و روز شنبه پیش از اعزام تیم تمرینات سبک وزنه خواهد داشت تا تیم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه راهی توکیو شود و خوشبختانه مستقیم وارد دهکده خواهیم شد.

خوش خبر در خصوص اینکه بازی تدارکاتی در توکیو برای تیم در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: هنوز وضعیت بازی‌های تدارکاتی معلوم نیست و باید شرایطی تمرینی به گونه‌ای باشد که بازیکنان آمادگی خود را حفظ کنند بعید به نظر می رسد که شرایط برای انجام دیدار تدارکاتی یا دوستانه فراهم باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حواشی انتخاب بازیکنان اعزامی به المپیک گفت: حواشی در بدترین شرایط زمانی ایجاد شد و از نظر روانی بر بازیکنان تاثیر گذار بود و موجب کاهش تمرکز و دلسری ملی پوشان شد. خوشبختانه مشکل با تلاش زیاد این مشکل برطرف شده است ولی این طبیعی است که در زمان آماده‌سازی تیم ملی بازیکنی حذف و بازیکن دیگری اضافه شود.

وی تصریح کرد: اگر هر آمدن و رفتنی همراه با حواشی باشد، دیگر نمی‌شود تیم ملی را کنترل کرد. هنوز یک هفته تا شروع بازی‌های المپیک باقی مانده و ما همه را به آرامش و ایجاد انگیزه دعوت می‌کنیم. مطمئن باشید بعد از بازی‌های توکیو هر مساله و ابهامی باشد روشنگری و ابهام زدایی خواهد شد.

خوش خبر همچنین گفت: محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون با چند روز تاخیر به تیم ملی والیبال کشورمان ملحق می شود و باید خاطرنشان کنم که تست های کرونا ۱۰ روز قبل از پرواز انجام شده است. ضمن اینکه روز قبل نیز از بازیکنان و کادر اعزامی تست دیگری اخذ شده است و تست سوم نیز قبل از اعزام و پرواز انجام خواهد شد، ضمن اینکه سایر شیوه نامه‌های بهداشتی برای ورودی با بازی های المپیک توکیو را نیز رعایت کرده و امیدوارم بدون هیچ مشکلی تیم اعزام و در رقابت‌ها شرکت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    12 8
    واقعاً این چه وضعی است چرا مربی را میاورید که اینگونه عمل کند .اون از نتایجش تو لیگ ملتها که مثلا میخواست محک بزنه جالبه چه محک زدنی که هر بازی بدتر از بازی قبل الان هم میفرمایند که بعد از المپیک خداحافظ خداییش ببینید کی گفتم همین الان همین الان چمدانهایش را براش ببندید و بفرستید بر ه کشورش .این شخص بنظر باید به دکتر روانشناس مراجعه کنه برای درمان خودش مربی گری که جای خودش رو داره.
  • محمدامین IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 1
    سلام خوبی
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    7 3
    صرفا برای این اومده که نذاره این تیم تو المپیک نتیجه بگیره، دفعه قبل 5 شدیم و تا روی سکو فاصله کمی داشتیم، امسال که خیلی خیلی بهتریم اومده که نهایت به همون 5می دوباره برسیم و کلی منت رو سرمون گذاشته بشه!! از لیگ ملت ها و نحوه انتخاب بازیکنان فاجعه قابل پیش بینی هست!!
  • ناشناس IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    8 4
    الکنو فامیل کی بود که به ایران اومد تا از سفره باز نظام لقمه دندان گیری بردارد!!!؟؟؟؟ البته که این بازار آشفته برای خیلیا نون داره
    • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      6 3
      روسیه پرستا و شرقگداها اوردنش
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 2
    باید اماده ها انتخاب شونند بازیکن از خارج که نیاورده اند
  • رضا IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    9 2
    وای چقدر شما ادعا دارید سفره نظام ؟ آلکنو فامیل کی بوده ؟ طرف طلای المپیک داره( آلکنو) ولی اندازه شما ادعا نداره صبر کنید بعد بازی ها حرف بزنید
    • سیدمحمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 1
      درسته طلای المپیک داره،ولی اگه الان بدرد بخور بود خود روسها ردش نمیکردن
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 1
    روسها همیشه دنبال امتیاز هستن و اینم از نوع کثیف ش بود در طول تاریخ بیشترین ضربه را تیران نه از کشورهای غربی بلکه فقط وفقط از روسیه خورده خداوند لعنت شون کنه بده که دیگه بر نگرده
  • US ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    حالا چه اومدنی بود؟ چه رفتنی بود؟ تشریف داشتید حالا!
  • کامران داورپناه IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 1
    مشکل مربی نیست. مشکل ما فدراسیون و بعضی از بازیکنان هست که خودتون بهتر میدانید. مشکل اصلی تیم چی هست. مربی داره فرار میکنه
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    4 1
    جمع کنید بابا یارو خودش یکی از پر افتخار ترین مربی های تاریخ والیباله اینجا حسن ده ساله از تهران میاد میگه اینو شرق گدا ها اوردن ایران اگر تو هر پستی هم بهترینو داشت با این مدیریت نمیتونست کاری از پیش ببره حالا هم خب بهانشو پیدا کردن بندازن گردن آلکنو کجای دنیا دو ماه قبل المپیک آدم مربی عوض میکنه
  • مهبد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    آلکنو بهترین مربی هست اگر نبود پس چطور روسیه رو قهرمان لیگ ملت ها کرد ؟ حرف مفت نزنین
  • ساسان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    مربی خوبیه.جزو ۵ تای اول دنیاست.زمان لازم داره
  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 1
    یعنیا بخدا مغز بعضیارو با گچ پر کردن خب تویی که میایی راجب مربی و... نظر میدی و چرت و پرت میگی محض اطلاعت قرارداد آلکنو تا اخر المپیک هست و یکی از بهترین و با تجربه ترین مربیان والیباله طلای المپیک داره یارو خودش گفته بود بخاطر المپیک درخواست ایران رو قبول کرده اونوقت اینجا یه عده ای که حتی پست بازیکناهم نمیدونن میان نظر میدن حرف نزنین کسی نمیگه لالین بس کنید دیگه حالمون بهم خورد
  • محدثه IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 1
    چه نازک نارنجی ! قائمی ببین چی کار کرده که طرف می خواد بزاره بره . ای کاش یه ذره یاد بگیریم چه جوری نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودمون درست و با رعایت ادب و حریم شخصی افراد به دیگران بگیم . واقعا الان این فرد خارجی چه ذهنیتی از ما ایرانیان در ذهنش باقی مونده؟!!
  • ایرانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    محض استحضار باید گفت النکو از ابتدا تا بعد از المپیک بیشتر قرار هم نبود باشه و دوما با اعتراف به اینکه النکو مربی طراز اولی هست باید گفت در خصوص ایران متاسفانه بدلایلی ازجمله دخالت های فدراسیونی ها و افراد غیر مسؤل و متخصص هیچ دستاورد مثبتی نخواهد داشت و حتی به ضرر تیم هم میشه. دعوت از بازیکنی که از تیم ملی قبل ها خداحافظی کرده بدون هماهنگی مربی احمقانه بود. النکو شدیدا مخالف بازیکن سالاری هست. چطور معروف تونست کنار بیاد باهاش قایمی نتونست. هربازیکنی دورانی داره و باید به منافع ملی احترام و اولویت تیم ملی بدونه نه منافع شخصی. بازهم هنوز زوده برای انتقاد وبعداز اتمام بازی ها مشخص خواهد شد. امیدواریم خوب کار بکنن.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    مساله قائمی رو نمیشه خیلی بهش ایراد گرفت. ماها میزان آمادگی قائمی رو نمی دونیم ، اما همه توان و آمادگی بردیا سعادت رو دیدیم و حذف سعادت خودش به تنهایی بسیار عجیب و انتقاد برانگیزه
  • عزیز شما IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    واقعا که
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    نمیدونم چرا چه اوف پوف و .. خلاصه اوفهاتوکشورماشدن سرمربی و... هرچی هم میشه فهرمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس