جلیلی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوال اول این است که مگر برجام برای ۲ سال نوشته شده بود؟ اگر کشور را برای ۲ سال می‌خواستید اداره کنید، پس درازمدت چه می‌شود؟

به گزارش مشرق، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز (چهارشنبه ۲۳ تیرماه) در دیدار جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به اظهارات امروز رییس‌جمهور مبنی بر اینکه برجام در سال‌های نخست پس از توافق، اثرگذار بوده و ترامپ آن را بهم زده است، گفت: سوال اول این است که مگر برجام برای ۲ سال نوشته شده بود؟ اگر کشور را برای ۲ سال می‌خواستید اداره کنید، پس درازمدت چه می‌شود؟

وی ادامه داد: گفتن این سخن که برجام ۲ سال خوب بود اما بعداً مشکل پیدا کرد، مثل این است که کسی بخواهد ازدواج کند و همه به او بگویند با این فرد که ویژگی‌های منفی دارد ازدواج نکن، و بعد که هشدارهای آنان محقق شد، بگوید ۲ سال اول خیلی زندگی خوبی داشتیم، اما بعداً همه چیز خراب شد. باید به او گفت مگر شما برای ۲ سال ازدواج کرده‌ بودید؟

جلیلی ادامه داد: آقای روحانی بگوید در همان ۲ سالی که ایشان می‌گوید برجام خوب بوده، کدام بانک مرکزی کشورهای اروپایی با ما کار کرد؟، آقای روحانی توضیح دهند که کل سرمایه گذاری در آن دو سال چقدر بوده است؟

وی افزود: کل سرمایه‌گذاری در کشور در سال‌های مدنظر آقای روحانی، بسیار کم‌تر از سال‌های ۹۰ تا ۹۲ بوده که اوج تحریم‌ها را تجربه کرده‌ایم.

جلیلی با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه به مجلس درباره برجام گفت: نکاتی مطرح شده که دقیق نیست، لذا مفصل به آن پاسخ داده خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس‌جمهور گفت: شما که می‌گویید دیوانه‌ای آمده همه چیز را بهم زده، مگر در سال ۹۶ که گفتید به من رأی دهید تا بقیه تحریم‌ها را هم رفع کنم، همان دیوانه سر کار نبود؟

جلیلی خاطرنشان کرد: ایام انتخابات گفتم چون مسئول وضع موجود، آقای روحانی است، ایشان بیاید تا بحث کنیم تا جواب خیلی از موضوعات روشن شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    19 4
    جناب آقای جلیلی بایک مهره سوخته و به درد نخور چه صحبتی دارید صحبت های بعدی ایشان و دولتش باید در محضر ملت باشد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    7 2
    دکتر جلیلی عزیز این خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد
  • عطاءالله IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 2
    دکتر جلیلی عزیز این دولت .. اصلا لیاقت حرف و مباحثه با شما رو ندارد.
  • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 2
    انصافا چه معاون اول خوبی بشه طرح های عالی داشت
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 4
    بعضی چیزها نیاز به عملکرر و اقدام داره با حرف زدن شما هم که می فرمایید روحانی حرفش اشتباه هست (که 80 میلیون ایرانی میدانند اشتباه هست) چیزی درست نمی شود ما به اقای رییسی هم چهار سال پیش هم این دوره رای دادیم و منتظر نتیجه ی واقعی هستیم هر چند که حرف های شما هم کاملا درست بوده همیشه
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      مشکلات از این جا سرچشمه میگیرد که ما همه ی فکر و ذکرمون حرف زدن و نمایشنامه است کشورای دیگه اول کار رو درست میکنن اون وسطا اگه بخوان شعر و شاعری رو هم قاطی ماجرا میکنند نه مثع ما که توی بعضی مسایل مثل اقتصاد هیچ در هیچیم و فقط درباره خوبی ها شعر می سراییم
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      گروه عطیمی از مردم ما به خصوص جوانهای شهرستان، در جنبه های مختلف حقشون خورده شده و دیگه فراموش کردن چی رو بایذ بخوان یعنی تا جایی که دیگه حق خودشون و نیازشون رو تشخیص نمیدهند، و با همین شرایط موجود می سازند با حرف زدن چیزی درست نمیشه با نمایشنامه نوشتن هیچ اتفاقی نمی افتد
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    آقای محترم درمورد مردم چی فکر میکند که بااین....بدون خجالت ازبرجام دفاع ودیگران رامقصرمیداند،مااز این فرد کی خلاص میشویم خدایا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس