کد خبر 12454
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۸

و حال اين جنگ است ، انتخاب با شماست که کدامين راه را انتخاب کنيد : جهاد در راه خدا را ، يا ره رو راه هواي نفس و خوشنود شيطان

به گزارش جهاد و مقاومت مشرق، مدتي قبل ، مجموعه تصاويري از مقام معظم رهبري به هنگام حضور در جبهه هاي جنگ تحميلي منتشر کرديم. به واسطه برادر عزيزي مطلع شديم که يکي از افرادي که در چند عکس از آن مجموعه حضور داشته است ، شهيد سيد علي اکبر محمد حسيني ، از سرداران شهيد استان کرمان و از حماسه آفرينان عمليات فتح بستان مي باشد. به همين بهانه يادي مي کنيم از آن سردار شهيد .
 علي اکبر محمد حسيني روز سه شنبه 22مهر 1337 در کرمان متولد شد. علي اکبر ، 23 سال بعد ، به تاريخ پنجشنبه12 آذر 1360 در جريان عمليات عمليات طريق القدس به شهادت رسيد. وي در زمان شهادت فرماندهي گردان علي اکبر (کرمان) را بر عهده داشت. هفت ماه پس از شهادت علي اکبر ،در عمليات رمضان ، برادر کوچک ترش عليرضا هم  به او پيوست.
روحمان با يادشان شاد

38.jpg
شهيد علي اکبر محمد حسيني (با کلاهخود استتار شده و اسلحه ژ-3) - شهيدان مجيد حداد عادل
و نورعلي شوشتري نيز در جمع حضور دارند


34.jpg
شهيد علي اکبر محمد حسيني (با کلاهخود استتار شده ) پشت سر مقام معظم رهبري 

17.jpg
شهيد علي اکبر محمد حسيني (با کلاهخود استتار شده ) پشت سر مقام معظم رهبري 

c3.jpg

متن يادداشت: و حال اين جنگ است انتخاب با شماست که کدامين راه را انتخاب کنيد
جهاد در راه خدا را ، يا ره رو راه هواي نفس . خوشنود شيطان

c6.jpg

متن يادداشت: بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليکم
تا قبل از اينکه به کردستان يا به جبهه بروم هميشه در فکر تخصص بودم، پيش خود مي گفتم که اگر آدمي يا کسي به عنوان عمل کننده بخواهد کاري بکند بايد در آن زمينه بايد صاحب تجربه باشد تا بتواند به نحو احسن آن کار را انجام دهد ولي بعد از عاشورا سال 59 با شهيد شدن برادر عزيزم محمود اخلاقي که لحظه اي از حرکات و گفتار و کردار او را نتوانستم به مرحله اجراء در زندگي روزمره خويش قرار بدهم و اما بعد از شهيد شدن ايشان بود تغييري کلي در فکرم بوجود آمد نظر م در مورد متخصص بودن عوض شد چون به چشم خويش قدرت ياري خداوندي را ديديم .

c5.jpg

متن يادداشت: بعد از گذشتن اين ماجرا در عملياتهاي ديگر درسهاي ديگر گرفتم و همه ي آنها برايم درس بود و به اين مرحله رسيديم که يقين کامل پيدا کرديم که اين جنگ يک آزمايش براي ما ملت است .
آنهايي که به جبهه ها مي آيند مثل کساني هستند که به دانشگاه ميروند اينجا ميدان پس دادن امتحان است اينجا به خود رسيدن و از خود گذشتن است اينجا مبازره با هواي نفس است اينجا براي خدا مبارزه کردن است براي ساختن اينجا بهترين ميدان است اينجا کساني را مي بيني که هرگز در شهرها نمي تواني ببيني . پدراني را مي بيني که با از دست دادن فرزندان خود و آواره شدن خانواده خود، باز در ميدان مبارزه مي خروشند و ديگران را دلداري مي دهند و من هر بار که شهيد را مي بينم احساس مسئوليتم در مقابل خون پاکشان بيشتر مي شود. ديگر دلم نمي خواهد که به شهر خودم برگردم و بياد يکي از شهيدان که چنين گفته بود. " زماني به خانه مي آيم که با خانواده ام به کربلا بروم ".

c4.jpg

متن يادداشت: من نمي توانم عاشق شوم عاشق معبود خويش
چرا ؟‍
براي اينکه آنکس مي تواند عاشق شود که از خود گذشته باشد ولي من هنوز به خودنرسيده ام که از خويشتن بگذرم .

c7.jpg

متن وصيت نامه شهيد علي اکبر محمد حسيني که يک هفته پيش از شهادتش نگاشته شده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
 سلام بر رهبر کبير انقلاب اسلامي،
 سلام بر روان پاک شهيدان انقلاب اسلامي،
 سلام بر امت شهيد پرور ايران،اين مادران عزيز اين پدران رنج کشيده مهربان،
 شبي با يکي از دوستان در سوسنگرد اين شهر مقاوم و دلير که مدتي دست نيروهاي صدام کافر بود،‌ و چندين نفر از برادران ما شهيد شده اند تا باعث آزاد شدن اين شهر شده اند صحبت مي کرديم آن دوست گفت:‌ بيا پيامي به عنوان وصيت نامه براي مردم بگذار ،‌
 در اين پيام يک سري مسائل را با مردم در ميان بگذار او اين اطمينان را به من داد که اين پيامها در مردم و بخصوص طبقه جوان براي جذب شدن به انقلاب و طرفداري از جمهوري اسلامي مهم است کمي که فکر کرديم به اين نتيجه رسيديم که بهتر است، با مردم مقاوم درددلي داشته باشيم و تا اينکه پيامي يا اينکه وصيت نامه اي بجا بگذارم که سخن فراوان است و وقت خيلي کم .
 اول از همه چيز به تمام کساني که مرا چه از لحاظ دوستي يا قوم و خويشي مي شناسند اين توصيه را داريم که ، در هر زمان و در هر مکان که هستند آزاد باشند و دنبال فکر بيهوده نروند و يا اينکه جزء حزب باد نباشد، هر کجا چيزي به سودشان بود دنبال همان بروند کمي به فکر آخرت خويش باشيد،‌و فکر قيامت و عذاب آخرت را بکنيد ،‌به پدارن و مادران اين سخن را بگوييم ،‌به آنهايي که سني از آنها گذشته است.
 شماها به عنوان يک مسلمان شيعه طرفدار پيامبر و پيرو علي و عزادار امام حسين و بالاخره يک مسلمان دو آتشه ، آيا در زمان قديم (منظورم رژيم شاه است) اين قدري که امروز آزاد هستيد که درباره اسلام و قرآن و ديگر چيزها صحبت کنيد يا اينکه نظر بدهيد يا انتقاد کنيد آزاد بوده ايد؟ مطمئناً‌ نبوديد
در زمان شاه خائن شما از دختران خود، ‌پسران خود خبر داشتيد، ‌يا  اينکه مي دانستيد،‌ در جامعه به سوي چه پيش مي روند.
 در رژيم شاه چقدر در جامعه ما فساد و فحشاء‌زياد بود ؟ چقدر به مسائل ديني وقت ما صرف مي شد؟  ‌آن برنامه هاي فاسد تلويزيوني و يا سينماها جامعه ما را به کجا مي بردند؟ 
 و حالا مادران و پدران کمي چشم بصيرت خويش را باز کنيد،‌ و فرق جامعه قبلي و رژيم شاهنشاهي و جامعه امروز اسلامي را ملاحظه کنيد. امروزه ديگر از آن فساد خانه ها و آن مشروب فروشي ها و آن خيانت ها ديگر خبري نيست.
 امروزه سرنوشت آينده فرزندان شما مشخص شده ،‌هدف آينده اين جمهوري اسلامي استقلال آزادي و برقراري دين الهي است. شما خوب بنگريد ببينيد چه کسي جز امام خميني اين رهبر عزيز و دلسور مردم مي توانست در برقراري اين حکومت اسلامي نقش و مسئوليتي به عهده بگيرد.
 درست فکر کنيد!  از روزي که حکومت اسلامي در ايران برقرار شد تمام دنيا با ما ملت ايران به مخالفت برخاست ولي هميشه دست خدا، ‌حافظ دين خود بوده و خواهد بود.
 خلاصه بگويم که اگر ما نباشيم دين خدا خواهد ماند ولي چه بهتر که امروزه به دست ما پايه هاي اين دين محکمتر شود و ما هم براي آخرت خود با ياري کردن دين خدا ،‌کاري کرده باشيم
 و به تمام دوستان و آشنايان بالاخره اين را بگويم، ‌که براي من تمام مسائل دنيوي حل شده است و خدا مي داند که آگاهانه را ه خود را انتخاب کرده ام و هيچ مسائلي براي من نمانده ،‌که حل نشده باشد. 
 به تمام برادرانم بگويم که کشته در راه خدا عزادار  نمي خواهد،‌ پيرو راه مي خواهد. اگر امروز ياري کرديد، فردا سربلند و پيروز خواهيد بود. اگر امروز ياري خميني عزيز کرديد،‌ فردا ديني به جامعه بدهکار نيستي.
 مادران و پدارن! سخنم با شماهاست که در خانواده سرپرست هستيد ،‌از هرچه که داريد در راه خدا در گذريد. هيچ ناراحت و نگران نباشيد براي دادن فرزندان و جان، ثروت.  به در گاه خدا دعا کنيد که خداوند آنها را مورد قبول خويش گرداند. تمام هستي و موجودات را خداوند براي سعادت انسان آفريده و امانتي که خداوند به ما داده حال،‌ از پس دادن آن دوري ورزيم و به فکر اين نباشيم که آخر، همه ما به سوي او خواهيم رفت و آفريدگار ما خداوند قادر و متعال است. کمي به فکر اين پير عزيز و دلسوز باشيد تمام سخنان آن بزرگوار را گوش کنيد، فقط و فقط پيرو راه او باشيد ،‌ و تمام سخنانش را سرلوحه زندگي خويش قرار بدهيد.
 براي رضاي خداوند اگر از نهادي يا ارگاني اشتباهي ديديد درگذريد و آن را بهانه اي به دست دشمن ،‌ دين و آئين ندهيد،‌ تا از آن استفاده کند.
 براي پايمال کردن خون شهيدان شما اي جوانان عزيز ايران! فريب اين دنيا پرستان بي دين و مذهب را نخوريد. اينها فقط و فقط براي به قدرت رسيدن خويشتن از شما سوء استفاده مي کنند،‌ و زماني که به قدرت رسيدند هيچ کدام از شما را نمي شناسند. ولي در عوض ،‌سخنان امام و تمام رهبران مذهبي مملکت را بشنويد آيا آنها جز اينکه براي خدا کاري بکنند سخني ديگر مي گويند ؟ و حال اين جنگ تحميلي و آن هم هوي و هوس و انتخاب با شماست که کدامين راه را انتخاب کنيد ،‌جهاد در راه خدا،‌ يا پيروي از هواي نفس و خشنود کردن شيطان و دشمنان خدا .

                                                          والسلام

                                               علي اکبر محمد حسيني ?/?/????،‌ سوسنگرد



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس