کد خبر 1245278
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
نگرانی پرسپولیسی‌ها/ آخرین برد استقلال در دربی با قضاوت فغانی بدست آمد 

آخرین پیروزی در جریان بازی آبی‌ها مقابل پرسپولیس با قضاوت فغانی بدست آمده است.

به گزارش مشرق، فضای فوتبال ما آنقدر ملتهب است که می شود با قاطعیت گفت حواشی به متن فوتبال غلبه کرده است و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از فوتبال لذت ببرد.

وقتی اسامی داوران هر هفته از لیگ برتر اعلام می شود هواداران پرسپولیس و استقلال نسبت به داوری که برای قضاوت تیم محبوبشان انتخاب شده موضع می گیرند و در بعضی مواقع پا را فراتر گذاشته و به آن داور فحاشی هم می کنند.

علیرضا فغانی قضاوت دربی حساس پیش رو که پنجشنبه برگزار خواهد شد را بر عهده دارد. فغانی بدون شک بهترین داور سالیان اخیر فوتبال ایران و آسیا محسوب می شود و اصلا نیازی به تعریف ندارد.

با این وجود از وقتی خبر قضاوت فغانی در دربی منتشر شد عده ای از هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند و علیه داوری صحبت می کردند که افتخارات داوری‌اش از بسیاری از بازیکنان این دو تیم بیشتر است.

هواداران پرسپولیس درفضای مجازی به این موضوع اشاره می کردند که آخرین دربی که استقلال موفق شد در جریان بازی تیم محبوبشان را شکست دهد با قضاوت فغانی بوده و آنها نگران این موضوع هستند که دوباره با قضاوت فغانی پرسپولیس شکست بخورد.

هرچند استقلال سال گذشته پرسپولیس را در ضربات پنالتی ببرد ولی طبق قوانین نتیجه برد، باخت و تساوی فقط در زمان قانونی بازی که در ٩٠ یا ١٢٠ دقیقه خواهد بود محاسبه می شود.

آخرین پیروزی استقلال در جریان بازی به ١٠ اسفند ۱۳۹۶ و لیگ هجدهم باز می‌گردد که استقلال موفق شد با تک گل وریا غفوری پرسپولیس را شکست دهد. هدایت استقلال را در آن بازی وینفرد شفر و هدایت پرسپولیس را برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشتند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس