کد خبر 1245208
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: همزبانان افغان، دشمنتان جای دیگریست، در ایران دنبالش نگردید.

همزبان افغان، این رو ببین+ فیلم

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • KIAN71 IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 2
    به امید روزیکه منطقه ما عاری از ویروسِ مزدوران بیگانه شود. باید خودمان بتوانیم امنیت و رونق را به مردمان منطقه‌مان هدیه بدهیم بدون دخالت نفری از مزدوران غرب که هزاران کیلومتر با ما فاصله دارند. [نیروی نظامی و انتظامی قوی و کاملا مستقل مانند سپاه و ارتش و نیروی انتظامی ایران، برای کشورهای درگیرجنگ یا اشغال شده در منطقه].
  • iran IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    13 2
    افغانستان ( خراسان کهن ) ایران شرقی پاره تن ایران بزرگ متاسفانه بعد از تجزیه و جدایی این بخش از خاک میهن که با دخالت مستقیم استعمار پیر بریتانیا انگلستان صورت گرفت ، سیاست استعمار بر این مبنا بوده و همچنان هست جنگ ستیز با هویت ایرانی و پارسی افغانستان ، وچ و مهاجرت اقوام پشتون از مناطقی که امروزه پاکستان نامگذاری شده به این مناطق و اینکه قدرت و حکومت همواره باید در کنترل پشتون ها باشد و اقوام پارسی، تاجیک، هزاره نباید هیچ سهمی از قدرت و حکومت داشته باشند این سیاست همچنان باقی است، متاسفانه ایرانستیزی پارسی ستیزی در افغانستان نهادینه شده با وجود اینکه ما ایرانیان طی این چهل سال میزبان میلیون ها نفر مهاجر غیرقانونی افغان بوده و همچنان هستیم، که مشکلات فراوان و هزینه های زیادی بابت مهاجرین غیرقانونی افغان پرداخت کرده ایم، ولی همواره این عزیزان افغان و مهاجرین غیرقانونی از ایرانیان ناراضی و ناراحت هستند و هرگز خشنود نخواهند شد، امیدوارم مسئولین محترم شرایطی را فراهم کنند که این عزیزان مهاجرین غیر قانونی اتباع افغانستان به کشور و میهن خود بازگردانده شوند و میهن خویش را آباد کنند ..
  • رضا# IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 2
    من هر جور فکر میکنم نهایت میرسم به یک چیز . (تجزیه افغانستان) . حالا ممکن است یک چند سالی هم طالبان حکومت کند ..... چرخه باطل..... ایران نباید دخالت کند و تیپ فاطمیون عزیز را که مثل طلا برایمان ارزش دارند خرج مس طالبان و حکومت اشرف غنی پشتون ایران ستیز نکند . فقط باید مدیریت کرد . توجه : ورود ایران به مناقشه افغانستان یک سناریوی امریکایی صهیونیستی است . باید اجتناب کرد . مراقب رزمندگان فاطمیون و خانواده هایشان باشید و عزیز بدارید و توجیه کنید که دخالت آنها به ضرر خودشان است .
  • FR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    اصلاح طلبان هم ببینند .....
  • مادربچه هاو معلم مدرسه IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    ایران و فاطمیون به هرقبمت از بلوای آمریکاساخته، در افغانستان دست ساخته ی انگلیس دور بمانند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس