جلسه علنی مجلس

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین هفته کاری مجلس، نمایندگان مجدانه تأمین نهاده ارزان و قابل‌دسترس دامداران را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، خلیل بهروزی فر امروز،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به افزایش چند صد برابری نهاده‌های دامی در کشور به‌ویژه استان گیلان اظهار کرد: متأسفانه افزایش قیمت نهاده‌های دامی نه‌تنها در سطح گیلان بلکه در سطح ملی نیز وجود دارد و ما شاهد افزایش لجام‌گسیخته در قیمت نهاده‌های دامی هستیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست ۲۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات دامی کشور

وی با بیان اینکه افزایش نهاده‌های دامی سبب شده تا زحمات دامداران در پرورش دام و طیور با مشکلات عدیده مواجه شود، افزود: برای یک دام دار به‌هیچ‌وجه نمی‌صرفد تا به پرورش دام ادامه دهد چراکه به دلیل افزایش قیمت علوفه و تورم در نهاده‌های دامی دام‌پروری مقرون‌به‌صرفه نیست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از عزم مجلس برای پیگیری مشکلات دامداران کشور خبر داد و گفت: قطعاً در نخستین هفته کاری مجلس مسئله دام کشور به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به پیگیری‌های ملی انجام‌شده جهت تأمین نهاده ارزان و قابل‌دسترس برای دامداران تصریح کرد: این موضوع یقیناً طریق وزارت جهاد کشاورزی و معاونت دام آن مجموعه با جدیت تمام دنبال می‌شود و شکی ندارم که علاوه بر وکلای گیلانی، نمایندگان دیگر استان‌ها نیز با ما همیاری خواهند کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله نهاده‌های دامی برای وکلای حوزه‌های انتخابیه با جمعیت عشایری نیز حائز اهمیت است، بیان کرد: در سطح کشور تأمین خوراک دام و سایر نهاد ها یک مسئله چالش‌برانگیز شده و نمایندگان مناطق عشایری کشور نیز دغدغه دامداران را دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس