جهاداسلامی

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که باید در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و متوسل به قدرت شد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر بر لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی گفت که وظیفه نیروهای مقاومت و همه کسانی که سلاح در دست دارند، مقابله با دشمن صهیونیستی است.

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از سلمی گزارش داد: «توقف حمله [صهیونیستها] به شهرها، روستاها واردوگاههای کرانه [باختری]، از طریق التماس و مذاکره ممکن نیست».

وی در عین حال گفت که تنها راه مقابله با حملات صهیونیستها، رویاروی و استفاده از قدرت است و این مسئله را تنها راه بازدارندگی در برابر تل‌آویو عنوان کرد.

در همین ارتباط، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت که جنبش‌ها و سازمان‌ها و گروه‌های مبارز و مقاومت فلسطین، سرمایه نمادین و معنوی ملت فلسطین و امت اسلامی است.

الحساینه تأکید کرد؛ راه وحدت ملی، گفت‌وگو و مشارکت میان همه طرف‌ها در تعامل با مرحله فعلی به عنوان مرحله آزادسازی ملی است؛ به گونه‌ای که در این مرحله با تکیه بر حقوق ملی و اصول غیرقابل انکار به بازسازی مراجع ملی و سازگار کردن آن متناسب با مراحل آزادسازی توجه شود.

این مقام جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه نباید به سراب سازش با دشمن صهیونیستی امیدوار بود، گفت: همه تجربیات و داده‌ها نشان می‌دهد که شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین چالشی است که آرمان ملی فلسطین را در حال و آینده تهدید می‌کند، زیرا این رژیم به دنبال تسلط بر همه فلسطین و آواره کردن صاحبان آن است.

وی تاکید کرد: ملت فلسطین می‌تواند با وحدت و مقاومت به پیروزی دست یابد و مشارکت واقعی برای همه گروه‌های فلسطینی کوتاه‌ترین راه برای دستیابی به آرمان ملی و خلاصی از چنگ اشغالگران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس