کد خبر 1244406
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

امروز سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، پالایش نفت شیراز و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۹هزار و ۷۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۴هزار و ۳۳۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۵۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۸۷۹میلیارد تومان در بیش از ۹۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه، شهد و قند لرستان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۸۱میلیون ورقه به‌ارزش ۲۷هزار و ۶۴۶میلیارد تومان در ۴۷۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۶۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۸۸۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، پالایش نفت شیراز و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های داروسازی تولید دارو، کشت و صنعت دشت خرمدره و صنایع فولادی آلیاژی یزد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس