حماس خطاب به صهیونیستها؛ اسیر در برابر اسیر، نه اسیر در برابر غذا - کراپ‌شده

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که رژیم صهیونیستی پس از شکست در نبرد اخیر و عدم کسب هیچ گونه دستاوردی، با یک بحران واقعی روبروست.

به گزارش مشرق، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در پی معامله تبادل اسرا در ازای غذا است.

شبکه خبری العالم به نقل از الزهار گزارش داد، رژیم صهیونیستی پس از شکست در نبرد اخیر (شمشیر قدس) و عدم کسب هیچ گونه دستاوردی که بتواند به آن افتخار کند، با یک بحران واقعی روبروست.

وی تأکید کرد که سیاست حماس، اسیر در برابر اسیر است، نه اسیر در برابر غذا.

الزهار درباره تهدیدات صهیونیستها مبنی بر عملیات نظامی در نوار غزه، تصریح کرد، این رژیم، ضعیف است و برنامه خاصی ندارد و در پی استفاده از تهدیدهای توخالی است.

وی همچنین گفت که صهیونیستها می‌دانند که اگر تهدیدها، مثمر ثمر بود، اتفاقی که در نبرد اخیر برای آنان رخ داد، صورت نمی‌گرفت.

این مسئول حماس تصریح کرد، حماس به خوبی می‌داند که رژیم صهیونیستی با ضعف، تردید و ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کند و کسانی وجود دارند که به زورگویی این رژیم پایان دهند.

الزهار بر این باور است که رژیم صهیونیستی در پی انتقامگیری از مقاومت است و به همین دلیل بر روی مسائل انسانی مانند غذا و دارو دست گذاشته است، ولی برای این مسئله نیز راهکاری پیدا خواهد شد.

وی درباره مسائل داخلی فلسطین هم گفت که محمود عباس، «نماینده ملت فلسطین نیست... نه در سیاست، نه اقتصاد و نه امنیت».

این مسئول حماس در پایان تأکید کرد که برنامه‌های عباس، به ضرر منافع ملت فلسطین است و به همین دلیل بهتر است به ملت این کشور اجازه دهد که نماینده خود را انتخاب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لبیک یا خامنه ای IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    3 3
    اسرائیل جنایتکار جایگاهی در این دنیا ندارد باید نابود شود
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    1 1
    غربیها به خاطر حمایت از نژادپرستی و آپارتاید صهیونیستها ، شریک جنایات و کودک کشی آنها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس