عراق

یک نماینده پارلمان عراق گفت که برخی از کشورهای منطقه‌ای با باقی نگه داشتن نظامیان آمریکا در عراق، در پی تغییر نظام این کشور هستند.

به گزارش مشرق، «محمد البلداوی» نماینده ائتلاف الفتح گفت که تصمیم اخراج نیروهای آمریکایی از عراق در دست دولت مصطفی الکاظمی نیست.

البلداوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که تصمیم اخراج نیروهای آمریکایی، در دست کشورهای منطقه‌ای است که خواستار باقی ماندن نیروهای آمریکایی هستند تا وضعیت داخلی عراق متشنج شود و بتوانند نظام را تغییر دهند.

وی بدون اشاره به نام این کشورها، درباره آنها گفت که این کشورها، گروههای تروریستی را وارد عراق کردند، ولی در انجام طرحهای خود شکست خوردند.

این نماینده عراق با بیان اینکه، تنها برگه این کشورها در عراق، باقی ماندن نیروهای آمریکایی است، خاطر نشان کرد، اجرای مصوبه پارلمان هم در دست دولت عراق نیست.

البلداوی بر این باور است که اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی نیز در دست طرفهای خارجی منطقه‌ای است که بر عدم اجرای این مصوبه تأکید دارند.

وی در پایان تأکید کرد، کشورهای منطقه‌ای برای عدم خروج نیروهای آمریکایی از عراق پافشاری می‌کنند تا در عراق ثبات حاکم نشود و وضعیت داخلی آن نیز متشنج باقی بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    بالا برید وپایین بیائید. نیروهای ظالم امریکائی باید از عراق. د، گورشان راگم کنند .. مردم عراق. داعش را یادتان رفته ... .. سرچند دانشجوی نیروی هوایی را بریدند .... .. دجله با خون عراق گریه ها کرد .. نحوه کشتن سلیمانی و ابو مهدی یادتان رفته ، خود ترامپ دستور داد .. .. داعس را خود کلینتون ساخت و دستور حمله به مسلمانان را صادر کرد .. اهای عراقی ها ، همه اهل کوفه شدید و به ناجیان خود پشت میکنید .. چه جوانهائی شما وایرانیا دادین .. اکنون چند بار انها را بمباران میکند و نام هوادار ایران بر انها میگذارد. .. اینها حشد شعبی هستند و ارایران اکنون کسی انجا نیست.. هوادار ایران .. نامی که مجوز کشتار عراقیها را میدهد .. ایران انتقام گرفته دارد میگیرد و شما صدای ایها الاخوه. بلند خواهید شنید ایران اهل کوفه نبست و اهل کوفه را ۱۴۰۰ سال پیش راسالی یکبار لعن میکند به شما کار ندارد .. به مراجع خود مراجعه کنید و تکلیف خود را سوال کنید الکاظمی مرد امریکاست و صدر هم یار اوست .. امریکا با پشتیبانی انها فرزندان شما را میکشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس