سامانه ثبت‌نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۳۵ بازگشایی شد

صبح امروز سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۳۵ و ماقبل آن جهت ثبت نام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۳۵ و ماقبل آن جهت ثبت نام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شد.

به این ترتیب متقاضیان دریافت واکسن کرونا در این بازه سنی می‌توانند با مراجعه به سامانه و ثبت اطلاعات مورد نیاز منتظر دریافت پیامک برای مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا باشند.

روز گذشته (۱۹ تیرماه) با اعلام دکتر علیرضا رئیسی_سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد واکسیناسیون گروه سنی ۶۸ سال به بالا از روز دوشنبه (۲۱ تیرماه) آغاز شود. بنابر اعلام او «از روز دوشنبه از گروه ۷۰ ساله‌هایی که قبلا برای واکسیناسیون فراخوان شده بودند، دو سال پایین‌تر خواهیم آمد و به این ترتیب واکسیناسیون گروه سنی ۶۸ سال به بالا، از دوشنبه شروع خواهد شد.»

گفتنی است؛ این سامانه کار خود را از ۱۸ اردیبهشت با ثبت‌نام متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن (افراد بالای ۸۰ سال) آغاز کرده است و با اعلام وزارت بهداشت، امکان ثبت‌نام گروه‌های سنی جدید برای دریافت واکسن فراهم می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اهل روستا IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    چراسایتش کارنمیکنه. ازصبح تاحالاهزارباراطلاعاتم راصحیح وارد کردم برای ثبتنام واکسن میزنه اطلاعات شمااشتباه هست. روستاییان بیچاره بایدکجاواکسن بزنند؟؟ مادربزرگ من 85سالشه بهش واکسن نزدن. سایت هم میزنه اطلاعات واردشده اشتباهه الانم برای پدرم ک متولد35هست میزنه اطلاعات اشتباهه
    • روح اله IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      2 0
      فکر کنم شماره موبایل باید به نام فرد باشه یعنی به نام همون کد ملی اونو امتحان کن
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    کاری به شماره نداره باهرشماره ای بزنی میشه کدتاییدفقط میاد روگوشی ثبتنام کننده. بهرحال باگوشی خودش هم ثبتنام کردم میزنه اطلاعات شمااشتباهه. الان یماهه برای ینفرکه 85سالشه نتونسم ثبتنام کنم..نه مشکل اطلاعات دارم. نه مشکل اینترنت یانت
    • علی IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      85 سال ثبت نام نمیخواد من بابام 70 سالشه بدون ثبت نام رفتم و زدم
  • امید IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام،من رفتم همون سایت و وارد کردم اطلاعات رو مشکلی نداشت،شماره هم لازم نیس بنام باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس