مستند «همه چیز از یک پیامک شروع شد

مستند «همه چیز از یک پیامک شروع شد» نگاهی متفاوت بر زندگی یک مدافع حرم دارد؛ شهیدی که با شیوه‌ تربیتی خود گنده لات‌های شهریار را هم هیئتی کرده بود!

به گزارش مشرق،محسن سلیمانی، مستندساز از ساخت مستندی درباره زندگی شهید صدرزاده به نام «همه چیز از یک پیامک شروع شد»، خبر داد و گفت: در حال ساخت مستندی درباره شهید مدافع حرم، مصطفی صدرزاده‌ایم. در این مستند، از زاویه‌ای جدید، به فعالیت‌های تربیتی شهید صدرزاده در شهرستان شهریار، نگاه شده است.

وی با اشاره به سوژه اصلی این فیلم مستند گفت: در زندگی‌نامه شهید صدرزاده می‌بینید که برای تربیت افراد با هر طرز تفکر و عقیده‌ای وقت گذاشته است و به همین واسطه توانسته خیلی از افرادی که در مسیر صحیح نبودند را با شیوه تربیتی درست به راه بیاورد.

ساخت مستند شهیدی که اراذل اوباش را هیئتی می‌کرد

وی اضافه کرد: در ساخت چنین مستندی، افراد و سوژه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. به همین دلیل سراغ افرادی رفته‌ایم که رفتار و منش‌شان با شیوه‌های تربیتی شهید صدرزاده تغییرات عظیمی پیدا کرده است. بسیاری از این افراد برای اولین بار در برابر دوربین حاضر شده و درباره شهید صدرزاده صحبت کردند. برای مثال سراغ افرادی رفته‌ایم که خلافکار بودند و یا اعتقادی به خدا و پیغمبر نداشتند، اما شهید صدرزاده آنها را به مسیر درست هدایت کرده است و اکنون متفاوت از گذشته‌شان عمل می‌کنند.  

ساخت مستند شهیدی که اراذل اوباش را هیئتی می‌کرد

این مستندساز درباره جدیدبودن این فیلم نسبت به آثار قبلی گفت: تاکنون مستندهایی درباره شهید صدرزاده ساخته و به جنبه‌های مختلفی از زندگی این شهید والامقام پرداخته شده است اما تاکنون به این جنبه از زندگی ایشان پرداخته نشده است. به نظرم این مستند قرائتی جدید از شهید صدرزاده است که تاکنون کمتر روایت شده است. یکی از بخش‌های کمتر دیده شده این فیلم، جزئیاتی است که مادر شهید از پسرش تعریف می‌کند. هم‌چنین سراغ برادر و پدر شهید رفته‌ایم و حرف‌هایی ناب از دوستان او را می‌شنویم.

سلیمانی با اشاره به مراحل تولید این فیلم مستند گفت: مستند «همه چیز از یک پیامک شروع شد» آخرین مراحل تولید را پشت سر گذاشته و قصد داریم برای سالگرد شهادت ایشان در محرم آن را رونمایی کنیم. این فیلم مستند بین 45 تا 50 دقیقه خواهد بود.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از:‌ کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده: محسن سلیمانی، تصویربردار: مصطفی بافرانی.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 1
    فیلم سینیمایی و سریال بسازید تا مخاطب بیشتری جذب بشه. اقایون جبهه ی انقلاب! نمیبینید لیبرال ها و غرزده های مفلوک با فیلم های بی سر و تهشون چطور دارن ولنگاری و فاحشه گی رو ترویج می کنن؟ بجنبید دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس