پخش دیدار پرسپولیس از شبکه ورزش و اعتراض این باشگاه

دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه ورزش پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، با توجه به مدل برنامه‌ریزی هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شرایط خاصی برای پخش زنده این مسابقات به وجود آمده است.

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی صورت گرفت تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما به شکل دیگری رقم خورد و قرار است دیدار دیگری از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی پرسپولیس و آلومینیوم به شبکه ورزش منتقل شود.

این موضوع در دو روز گذشته توسط مدیریت باشگاه با جدیت پیگیری شد اما هیچ‌کس جواب کاملی به درخواست و پیگیری ما نداد و از این رو، پخش بازی وارد کنداکتور شبکه ورزش برای گیرنده‌های دیجیتال شد.

مدیریت باشگاه از طریق سازمان لیگ، کمیته بازی‌ها، معاونت و روابط عمومی سیما، دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر و شبکه ورزش و چند نهاد دیگر پیگیر حل این مشکل بود اما در نهایت پخش بازی به شبکه ورزش سپرده شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس صدرنشین جدول است، دیدارش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مهم‌تر از اینها، نتیجه تقابل با آلومینیوم اراک، تاثیر مستقیمی بر تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها دارد.
برنامه‌ریزی بازی‌های این هفته از سوی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صدا و سیما به گونه‌ایست که عدالتی در آن دیده نمی‌شود. با این حال، پیگیری مدیریت باشگاه برای ایجاد تغییر در تصمیم مسئولان ذینفع در پخش مسابقات ادامه دارد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    8 6
    خود استقلالی ها هم بازی های سپاهان و پرسپولیس رو نگاه می کنن . صدا و سیما میدونست بازی استقلال رو پخش نکنه فردا جلو این سازمان تجمع میکنن.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      7 3
      آفرين! دقيقا همينه! اگر ديدار استقلال رو از شبكه ورزش پخش ميكردن، بيا و ببين چه آسمون ريسموني كه به هم نميبافتن! از مجيدي تا بقيه و ...
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 0
      صدا و سیما باید بازی یه تیم اصیل و مردمی و با افتخار و با اعتبارو پخش کنه که همین کارم کرد. لنگیای حقیر خدای هوچیگرین ببین رفتن به به چی اعتراض کردن فردا کاپیتان دوپینگی هوچیگرشون میگه اینا بازی ما رو از شبکه سه پخش نکردن اینا نمیخوان بذارن ما قهرمان شیم.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    6 2
    خیلی خیلی کار نابجا وعجیبی بوپ
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 0
      همیشه اینجوریه که تیمی که اول بازی داره بازیش از شبکه سه پخش میشه.لنگیا انقدر به خودشون دروغ گفتن واقعا باورشون شده تیم اول ایرانن خخخخخخخخخخخخخ تیم سوم تهرانو چه به پخش بازی از شبکه سه. کلا دو میلیون لنگی تو ایران داریم که همون شبکه ورزش هم از سرشون زیاده باید بازی اینا از شبکه های اینترنتی فقط پخش شه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    7 9
    باز امنیت ملی ضربه خورد.استراتژی این روزای لنگ اعتراض به هر چیزیه تا خودشو موجه نشون بده ولی تاریخ قضاوت میکنه
    • سعید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 1
      آخه کیسه کش , کدوم احمقی بازی تیم اول و چهارم جدولو ول میکنه میره بازی تیم سوم و پانزدهم لیگو میبینه. صدا و سیما اینکارو کرد که دهن گشاد کیسه کشا دوباره باز نشه.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 1
    امثال مجریان مثل میثاقیان واحمدی باتیم بزرگ پرسپولیس لجبازی میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس