تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی/شعار علیه مدیران باشگاه و وزیر ورزش

هوادار استقلال این روزها تنها یک چیز می خواهد؛ آقای مددی! اگر مدعی مدیریت هستی ۲۰ روز روزه سکوت بگیر!

سرویس ورزش مشرق - استقلال که در این فصل هم مدیر و هیئت مدیره عوض کرده و هم سرمربی و بی ثباتی ضربات سهمگینی به پیکره تیم وارد کرده، این روزها گرفتار حاشیه های درونی از سمت مدیریت تیم است. احمد مددی که از همان روزهای اول انتخابش به عنوان سرپرست و بعد مدیرعامل استقلال منتقدان زیادی داشت در کمتر از یکماه اخیر با موضع گیری ها و اظهارات حاشیه برانگیزش آرامش را از استقلال و علی الخصوص فرهاد مجیدی گرفته است.

این روزها اگر با بازیکنان و کادرفنی و هواداران استقلال هم کلام شویم کمتر کسی را می توان پیدا کرد که انتقادی به رفتار مددی و حتی انتخاب وی و حمایتش از سوی وزارت ورزش نداشته باشد. مددی با موضع گیری علیه عوامل بیرونی مثل داوری و برنامه های تلویزیونی و تیم های رقیب و از همه مهمتر کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال در حساس ترین مقطع فصل فقط و فقط موجب آزار روحی و روانی دوستداران این تیم شده است. برخی از این مصاحبه ها و مواضع تند درست شب یا روز قبل از مسابقات استقلال انجام می گیرد و موجی منفی در فضای بی در و پیکر مجازی شکل می گیرد.

خواسته هواداران استقلال؛ ۲۰ روز روزه سکوت!

 مجیدی پس از بازگشت مجدد به تیم نشان داده از نظر فنی استقلال را به ثبات نسبی رسانده و هواداران به صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و کسب سهمیه در لیگ برتر و حتی قهرمانی در جام حذفی با این مربی جوان امیدوار هستند. این مربی که کمتر با رسانه ها گفتگو می کند چند وقتی است انتقادات صریح و بی پرده اش علیه وزارت ورزش و مدیریت باشگاه در نشست های پیش و پس از بازی حسابی جنجال ساز شده است و دود این حواشی و جنجال ها فقط به چشم تیم و هواداران آن خواهد رفت.

از امروز تا پایان فصل فوتبالی ایران حدود ۲۰ روز باقیمانده است و استقلال ۴ بازی حساس در لیگ و دربی حساس پایتخت در جام حذفی را در پیش دارد. کمترین انتظار از مدیریت باشگاه پرهوادار استقلال حفظ آرامش و پایان دادن به این حواشی است و این امر جز با عدم پاسخگویی به انتقادات و دامن نزدن به حواشی میسر نمی شود؛ چیزی که مددی اگر مدعی مدیریت است باید سرلوحه کار خود قرار دهد و ۲۰ روز روزه سکوت بگیرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 10
    مرده شور استقلال رو ببرم که باعث و بانی همه مشکلات فوتبال ایرانه
    • حسام IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      1 1
      از ی لونگی بیشتر از این انتظاری نمیره. اون چیزی که برای لنگی ارزوعه واسه استقلال خاطرس، لعنت به باعث بانیش م.. عود
    • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 1
      متاسفانه حداکثر شعور یک لنگی همین اندازه پری خانم است
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    9 3
    هشت سال دفاع مقدس استقلال
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 1
      ینی ۸ سال هوچیگری !
  • احمد IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 2
    من یک استقلالی هستم در اصل بودم و دیگه حالم از این تیم کلا بهم میخوره و به پرسپولیس ایمان اوردم واقعا تیم بزرگ و روئیایی هست تمام کسانی که به نوعی قهرمانیهای پرسپولیس رو زیر سوال میبرند از روی حسادتشون هست من خودم هم همین تجربه رو داشتم زمانی که استقلالی بودم .
    • رضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 1
      هیچ وقت یک استقلالی از تیمش نا امید نمی شود. وضعیت کنونی استقلال حاصل مداخلات بابا مسعود و مدیران نالایقی مثل مددی است که پرسپولیسی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس