کد خبر 1243316
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
بمب نقل و انتقالاتی لالیگا در راه است/ گریژمان به اتلتیکو بازمی‌گردد +عکس

روزنامه موندو دپورتیوو در چاپ امروز خود از بمب نقل و انتقلات فوتبال اسپانیا پرده برداشت و از تعویض بازیکن بین مادرید و اسپانیا نوشت.

به گزارش مشرق، مشکلات مالی بارسلونا به قدری افزایش پیدا کرده که سران این باشگاه قصد دارند بازیکنان زیادی را در تابستان به تیم‌های دیگر واگذار کنند. در آخرین خبری که از اردوی آبی‌اناری‌ها منتشر شد فروش گریژمان بود که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد.

طبق گزارش رسانه‌های بارسایی، بارسلونا به دلیل مشکل مالی نمی‌تواند قرارداد مسی را تمدید کند مگر اینکه ستاره فرانسوی خود یعنی آنتوان گریژمان را به فروش رساند. 

موندو دپورتیوو در چاپ امروز خود عکس گریژمان را به روی جلد برد و از بازگشت او به مادرید صحبت کرد. این روزنامه بارسایی نوشت که سران آبی‌اناری‌ها با توافق با باشگاه اتلتیکومادرید قصد دارند تا «آنتوان گریژمان» را با «سائول نیگوئز» جابه‌جا کنند. 

بمب نقل و انتقالاتی لالیگا در راه است +عکس

سائول در فصل گذشته زیاد در ترکیب سیمئونه قرار نگرفت و همین باعث شد تا تیم ملی اسپانیا را از دست بدهد. به همین دلیل این بازیکن نیز قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی درخشش خوبی در رقابت باشگاهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

یک خروجی دیگر برای بارسلونا

از طرف دیگر سایت گل نیز در ادامه این خبر نوشت که کومان خودش درخواست کرده که سائول به بارسلونا بیاید و می‌خواهد از این بازیکن در خط میانی استفاده کند. این رسانه مدعی شد که گریژمان نیز موافق بازگشت به مادرید است و حتی قبول کرده که دستمزدش به مقدار قابل توجهی کاهش یابد. 

بارسلونا تحت مدیریت بارتومئو خریدها و ولخرجی‌های زیادی کرد و ستاره‌هایی گرفت که هیچ گاه نتوانستند برای باشگاه درخشان ظاهر شوند. «فیلیپه کوتینیو» یکی دیگر از بازیکنان گران‌قیمت بارسلوناست که به نظر راه لیگ فرانسه و باشگاه مارسی را پیش خواهد گرفت. از طرف دیگر باشگاه بارسلونا در نظر دارد که «عثمان دمبله» را نیز به فروش رساند. 

بمب نقل و انتقالاتی لالیگا در راه است +عکس

دمبله که در لیست فروش بارسلونا پیش از یورو قرار گرفته بود در این رقابت دوباره مصدوم شد تا انتقال این بازیکن سخت‌تر از گذشته شود

نکته جالب اینجاست که باشگاه بارسلونا در لحظه کنونی هر ۳ خرید گران قیمت پسا نیمار را می‌خواهد به تیم‌های دیگر واگذار کند. بازیکنانی که به هیچ وجه نتوانستند جای ستاره برزیلی را در نیوکمپ پر کنند. گریژمان ۱۲۰ میلیون یورو، دمبله ۱۴۵ میلیون و کوتینیو نزدیک به ۱۶۰ میلیون یورو برای بارسلونا آب خوردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    5 4
    ینی کاری که بارتومئو با بارسا کرد، چنگیز خان با ایران نکرد
  • مرصاد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    4 0
    یعنی دمبله سه هزار و چهارصد هشتاد میلیارد پول میگریه؟؟؟؟!!!!؟!!!!....
  • meysam IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    2 7
    تش نهاد به بارسلونا خخخخ
  • احمد درویش IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    کدوم مدیر عاقلی ۱۴۵ میلیون یورو خرج دمبله بی مصرف میکنه
  • ممد گریزمن IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    من بارسایی هستم اگه فروش دمبله و کوتینیو میتونه کاری کنه که نیمار برگرده و مسی قرارداد ببنده راضی هستم اینا برن ولی خیلی بی معرفتیه گریزمن با ساعول معاوضه شه گریزمن به این خوبی باید با یه هافبک عن معاوضه شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس