کد خبر 1243099
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
معادله چند مجهولی استقلال و قایدی/ پیشنهادات وسوسه کننده برای سوپر استار آبی‌ها

گفته می‌شود پیشنهادات متعددی از سوی اینجت‌های فوتبال برای مهدی قایدی به دست باشگاه استقلال رسیده، اما هنوز تصمیم‌گیری خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، درخشش مهدی قایدی در باشگاه استقلال در جریان رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به قدری چشم نواز بود که بسیاری از باشگاه‌های منطقه به دنبال اجرای سناریویی برای جذب این بازیکن هستند تا بتوانند جوان بوشهری را به عنوان یک بازیکن کارآمد استخدام کنند.

مسئولان باشگاه استقلال هرچند تاکنون بارها مخالفت خود را با جدایی این بازیکن از بدنه استقلال عنوان کرده‌اند، اما آن‌ها به خوبی می‌دانند در صورت حفظ قایدی، وی فصل بعد بدون اینه درآمدی بابت ترانسفرش داشته باشد می‌تواند از آبی‌ها جدا شود و دقیقا همان راهی را طی کند که پیش از این علی کریمی رفته بود.

بر این اساس علی رغم تکذیب‌های سریالی مدیران باشگاه چندان بعید نیست این بازیکن در پایان فصل بیستم از استقلال جدا شود، اما سوال اینجاست که مقصد قایدی کجاست؟

گفته می‌شود پیشنهادات متعددی از سوی اینجت‌های فوتبال به دست باشگاه استقلال رسیده، اما هنوز تصمیم گیری خاصی در خصوص این پیشنهادات صورت نگرفته است.

در بین پیشنهادهای وارده، اما مبالغ وسوسه کننده نیز وجود دارد که با در نظر گرفتن این مبالغ و بدهی‌های انباشت شده استقلال می‌توان اینگونه گفت که درآمد حاصله از این انتقال بزرگ می‌تواند باشگاه استقلال را از هر نظر بی‌نیاز کند و رقم خیره کننده‌ای در حساب باشگاه جای گیرد تا به واسطه آن استقلال از فضای بی پولی موجود رهایی پیدا کند.

مشتریان دست به نقد مهدی قایدی در برهه کنونی منتظر تصمیم مدیران باشگاه استقلال هستند تا مقدمات اولیه این کار فراهم شود، طبیعتا با چراغ سبز مدیریت باشگاه می‌توان انتظار رونمایی از نام باشگاه‌های خواهان جذب قایدی را داشت.

با این تفاسیر باید دید سرنوشت این معادله چند مجهولی به کجا کشیده خواهد شد و در نهایت باشگاه استقلال با کدامیک از باشگاه‌های پیشنهاد دهنده به توافق خواهد رسید تا به گفته مدیرعامل باشگاه پسر استقلال به آن باشگاه نقل مکان کند!

البته ذکر این نکته هم ضروری است که هواداران باشگاه استقلال به شکل جدی خواهان تمدید قرارداد باشگاه استقلال با مهدی قایدی هستند، اما بسیار بعید است با شرایط مالی کنونی استقلال پتانسیل لازم برای حفظ قایدی را داشته باشد به ویژه اینکه این باشگاه گرفتار بحران مالی بسیار سنگین است و قدرت لازم برای هزینه کرد بالا برای تمدید قرارداد قایدی را ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس