آریانفر

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: مرزهای جنوب شرق و شرق کشور به صورت شبانه‌روزی در کنترل و نظارت قرار داشته و از امنیت کامل برخوردار هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر فرهاد آریانفر، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید مرزهای شرقی، از امنیت و کنترل کامل این مرزها در طول شبانه روز خبر داد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش که برای مدیریت و هم‌افزایی اقدامات یگان‌های نیروی زمینی در جنوب شرق و بررسی آمادگی یگان‌ها در منطقه حضور یافته است، بر آمادگی کامل نیروهای مستقر در مناطق مرزی شرق و جنوب شرق تأکید کرد.

وی افزود: با حضور هوشمندانه و همت رزمندگان نیروی زمینی در صدها کیلومتر از مرزهای شرقی، همچنین تلاش مرزداران غیور نیروی انتظامی در مناطق مرزی همجوار با استان سیستان و بلوچستان و همراهی عزیزان سپاه، کوچک‌ترین تحرک در مجاورت مرزها را به دقت تحت نظر داشته و اجازه کوچک‌ترین تردد و ورود غیر مجاز از طریق این مرزها را نخواهیم داد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی، ضمن تقدیر از آمادگی روحی و رزمی مدافعان مرز، تاکید کرد: مرزهای جنوب شرق و شرق کشور به صورت شبانه روزی در کنترل و نظارت قرار داشته و از امنیت کامل برخوردار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    14 0
    طالبان کیه ؟! شما الان باید ۵۰ کیلومتر بری توو افغانستان و حریم نگه داری ؟!
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    5 1
    راستی اگه تورچیه بود الان چیکار میکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرز ارمنستان و دوستی ارمنستان را هم برای راضی کردن چند تا پانتورک داخلی از دست دادین در حالیکه هیچگاه انها راضی نخواهند شد .. اینقدر ضعیف عمل میکنید
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      حرف الکی نزن، ارمنستان متجاوز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس